dag allemaal,
mijn beste vriendin die was jarig en ze is helemaal fan van Disney. dus heb ik voor haar een persoonlijk voorlees boek van de leeuwenkoning besteld. bij HEMA online. er stond 7 werkdagen voor maar na 8 dagen kreeg ik een bericht dat het boek klaar was en dat ik hem in kleine letters na 2 werkdagen op kon halen. gefrustreerd als ik was heb ik netjes 2 werkdagen gewacht en ben naar de HEMA vestiging van mijn keuze gegaan. blijkt daar dat ze van niks weten en de bestelling niet kunnen vinden en ik kreeg het advies mee om avonds nog een x te bellen. s'avonds gebeld was er nog niks en kreeg ik het advies om de volgende ochtend nog is te bellen. toen ik de volgende dag belde bleek dat het boek gewoon aanwezig was. toen ik het boek ophaalde het zag er heel leuk uit maar ik miste een foto die ik wel heb geüpload in mijn herinnering. maar de HEMA ontkent en zegt dat er nooit een foto in zit, dus ben ik weer op internet gaan kijken en wat blijkt op de HEMA site in het voorbeeld boekje zit geen foto. maar als je verder op internet zoek hebben alle andere aanbieder het precies het zelfde persoonlijke boekje wel een foto er inzitten en de prijs is bij deze wel het zelfde. nu ga ik zeer aan mijzelf twijfelen of ik dus niet bij de verkeerde de foto geüpload heb.
voor ieder die in de toekomst een heel leuk persoonlijk voorlees boek cadeau wil doen kijk goed op internet en bestel het niet bij de HEMA wand het duurt langer dan ze zeggen je betaald 22,95 + 1,45 verwerkingskosten en er zit geen foto in! en bij andere aanbieders is dit voor dezelfde prijs zonder verwerkingskosten wel het geval.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] incompleet persoonlijk voorleesboek
Re: incompleet persoonlijk voorleesboek
In de standaard voorleesboekjes (zoals jij besteld hebt) wordt alleen de naam verwerkt.
In de speciale "mijn verhaaltje" boeken, wordt naast de naam ook de foto verwerkt.Een kinderboek met de eigen naam van het kindje maakt lezen wel heel erg leuk. In deze gepersonaliseerde kinderboeken wordt de naam van het kindje op unieke wijze verwerkt. De naam van het kindje komt in de titel van het boekje en het kindje speelt mee in het verhaal van deze unieke lees -en voorlees boekjes.
Daarnaast zijn de 7 werkdagen een schatting:Uniek zijn de boekjes uit de serie ‘mijn verhaaltje’. Al deze boekjes bestaan uit een beeldverhaal waarin zowel de naam als de foto van het kind zijn verwerkt.
Je had er ook voor kunnen kiezen het boekje direct naar jou of je vriendin te laten sturen.De levertijd is ca 7 werkdagen. Je kunt er voor kiezen om de boekjes af te laten leveren en te betalen in een HEMA winkel naar keuze of online te betalen en thuis te laten sturen.