LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] intertoys webshop betaalt niet terug naar retourzending!

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
salomey

intertoys webshop betaalt niet terug naar retourzending!

Ongelezen bericht door salomey »

Ik heb een step gekocht online bij intertoys en door hun eigen schuld, kon de postman niet bezorgen; er was sprake van het plaatsen van dezelfde barcode on twee pakketjes en dus niet bezorgd kon worden. Ik heb eind november 2012 besteld en heb mijn geld niet terug. Als ik bel hoor ik steeds smoesjes.
Het is niet veilig om bij hun online te kopen; ik heb radar benaderd en hoop mij geld terug op mijn rekening te zien.

Leo The Emperor

Re: intertoys webshop betaalt niet terug naar retourzending!

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

salomey schreef:Als ik bel hoor ik steeds smoesjes.
welke "smoesjes" hoort u dan ?

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

maar, jij hebt iets retour gezonden? hebben ze het wel ontvangen, want dat is jou verantwoording.

salomey

Smoesjes als "' we hadden je bank rekening nummer niet" terwijl ik via ideal heb betaald of "je krijgt uiterste vridag or mondag je geld teruggestoort".
En ik heb niets terugverzonden; dat heeft de post bezorger gedaan omdat hij dezelfde barcode op twee pakketjes had in plaats van een, ik heb niets geweigerd en dat is wat het irritant maakt. Ten eerst was de verjaardag cadeau voor mijn dochter een dag te laat omdat het niet bezorgd kon worden en ten tweede heb ik nu meer dan 5 weken mijn geld niet terug! ik had op 4 december al een bevestiging van de retour ontvanst gekregen!

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Bij een ideal betaling is het bankrekening nummer van de betaler inderdaad onbekend bij de ontvanger.

Geen smoes dus.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

crazyme schreef:Bij een ideal betaling is het bankrekening nummer van de betaler inderdaad onbekend bij de ontvanger.

Geen smoes dus.
Het bankrekening nummer is voor de ontvanger bij een ideal betaling gewoon te zien. Zowel iban, bic als het rekeningnummer is bij de verkoper bekend.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

riddert schreef:
crazyme schreef:Bij een ideal betaling is het bankrekening nummer van de betaler inderdaad onbekend bij de ontvanger.

Geen smoes dus.
Het bankrekening nummer is voor de ontvanger bij een ideal betaling gewoon te zien. Zowel iban, bic als het rekeningnummer is bij de verkoper bekend.
Onjuist. In elk geval niet bij elke payment provider.

riddert

Ongelezen bericht door riddert »

crazyme schreef:
riddert schreef:

Geen smoes dus.
Onjuist. In elk geval niet bij elke payment provider.
Ik heb Ideal via de bank zelf, niet via een derde partij. Hierbij kun je via Ideal zelf alle gegevens van de betaler zien, en op je bankafschrift idem.

salomey

ze hadden mijn gegevens; email, telefoon enz... hadden ze gewoon een mail kunnen sturen......????? Als ik niet had betald hadden ze mij wel kunnen vinden hoor!

Gesloten