Kijk uit met bestellen bij Interoys. Ze hebben een 'afterpay-bureau' in dienst dat direct na de betaaltermijn van twee weken (!) met incassokosten begint. Ik had een dag later betaald dan die termijn. Kreeg een week later alsnog een incasso voor die ene dag. Als ik terugmail krijg ik steevast de melding: wij hebben het erg druk (ja kan me voorstellen). En vervolgens dagen later een heel verhaal waarom ik toch die incassokosten moet betalen.
Gewoon rustig bij Wehkamp bestellen voortaan dus; maar ik had haast vanwege verjaardag van mijn zoontje; hun levertijd was wel sneller in dit geval...
Nooit meer doen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Intertoys webwinkel
Re: Intertoys webwinkel
Nee, inderdaad nooit meer te laat betalen. In het vervolg gewoon op tijd betalen. Twee weken moet toch ook voor de meest trage bank genoeg tijd zijn.purusha schreef: Ik had een dag later betaald dan die termijn.
...
Nooit meer doen.
-
- Contacteer:
Gewoon op tijd betalen voorkomt narigheid en anders loop je naar de speelgoedzaak in het centrum?
Inderdaad. De uiterste datum is bekend. Ik denk dat TS ook gaat klagen als zijn/haar salaris te laat binnen komt.MarkoVermeer schreef:Gewoon op tijd betalen voorkomt narigheid en anders loop je naar de speelgoedzaak in het centrum?
Als ze 2 weken vermelden is het niet over 2 weken afschrijven maar binnen 1 week betalen omdat zowel jou als hun bank enkele dagen kan vertragen.
Dus neem altijd 5 werkdagen eerder om te voorkomen dat ze deze vooraf bekende regels gaan gebruiken en ze mogen zowel een rechtszaak starten (erg duur) als je definitief op zwarte lijst zetten en je kunt dan nooit meer iets kopen of alleen bij vooruit betalen.
Dus neem altijd 5 werkdagen eerder om te voorkomen dat ze deze vooraf bekende regels gaan gebruiken en ze mogen zowel een rechtszaak starten (erg duur) als je definitief op zwarte lijst zetten en je kunt dan nooit meer iets kopen of alleen bij vooruit betalen.