LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mattel miracle baby
mattel miracle baby
Mijn dochtertje had de Miracle babypop van Mattel. Echter na 2 jaar werd de pop erg gevaarlijk. De huid is van soepel materiaal, net echte huid. De duim van de pop kan in de mond, waarna de pop smakkende geluiden maakt. Echter de duim is hier totaal niet tegen bestand. De huid gaat kapot en een paar weken later kwam er een klein onderdeeltje hard materiaal (de duim) uit. Levensgevaarlijk. Mijn dochtertje kwam er mee naar mij toe, maar dit zullen niet alle kinderen doen. Tevens werd het haar heel snet touw en onhandelbaar. Ik heb een brief geschreven naar Mattel en kreeg in december bericht dat de pop nader zou worden onderzocht en een nieuwe pop zou worden toegestuurd. De miracle baby werd niet meer gemaakt(gelukkig) dus ze zou een andere pop krijgen. Maar nu ruim 2 maanden later nog steeds geen nieuwe pop. Slechte service......... en geen enkel excuus.
Re: mattel miracle baby
Ben benieuwd of je inmiddels al iets hebt gekregen van Mattel. Zit zelf ook al ruim twee maanden te wachten op een gerepareerd dan wel vervangend produkt, maar nog steeds niets ontvangen. Iedere keer als ik er over bel dan zullen ze er naar gaan kijken......maar meer doen ze ook niet. Niet echt kindvriendelijk....je kunt kinderen toch geen maanden laten wachten op een stukje speelgoed....Waardeloos bedrijf!
Re: mattel miracle baby
Ik heb een tijdje geleden de Barbie van mijn zusje opgestuurd die door slijtage haar hoofdje had verloren...Nadat ik eerst een brief had gestuurd met deze mededeling, had ik verwacht dat ze de Barbie niet zouden maken omdat er mee was gespeeld, maar tot mijn verbazing kreeg ik 3 dagen later een brief thuisgestuurd dat ze de Barbie gratis voor me wilde maken. Dus ik het hoofdje plus lijfje opgestuurd en een week later kreeg ze de Barbie weer gemaakt terug.
Ben dus erg tevreden over de service van Mattel.
Ben dus erg tevreden over de service van Mattel.