Jaja, daar gaan we weer!
Mijn ps3 was op 20 oktober naar Sony Ps3 in Apeldoorn gestuurd vanwege oververhitting. Ik had nog garantie erop, dus ik zou hem gewoon gratis GEREPAREERD of anders een nieuwe ps3 40GB terugkrijgen.
Er werd mij verteld dat ik hem binnen 3 werkweken zou binnen krijgen. NIET DUS! Ik wacht lekker een maandje en wat dagen en heb hem pas vandaag (28 november) eindelijk weer terug gekregen. Nou, ik blij .. van eindelijk modern warfare 2 spelen. NIET DUS! Ik krijg gewoon een kapotte Playstation 3! TOCH NIET NORMAAL!
Eerst duurt het 3 weken te lang voordat ik mijn ps3 terug kreeg en dan krijg ik ook nog is èèn kapotte.
De probleem is dat de playstation 3 geen disks meer binnehaalt; dus ik stop mijn disk erin, maar hij pakt hem niet (automatisch) zoals dat hoort. Ik kan hem er zo induwen en weer eruit trekken en er gebeurt helemaal niets. En als ik hem er in duw, druk ik op het 'eject button' dan draait de cd voor 75% erin, maakt het een raar geluidje en draait het cd er weer raar genoeg uit. En bij een 'normale' ps3 hoort de ps3 hem gewoon automatisch binnen te nemen als een cd in de gleuf word geschoven. Bij mij duw je hem zo half erin en er gebeurt helemaal niets.
De playstation 3 kwam prima in nieuw plastic aan in een prima doosje, alles leek goed; geen krasjes, niets. Totdat ik er een disk in probeerde te stoppen.
Iemand misschien een idee, waarom de ps3 mijn disks niet pakt of wat ik er tegen zou kunnen doen? Waarschijnlijk is hij gewoon stuk van binnen. Ik ga zeker de helpdesk morgen bellen, en zeker klagen, want dit is toch niet normaal!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NIEUWE SONY PLAYSTATION 3 40GB TRIPT WEER !?
-
Re: NIEUWE SONY PLAYSTATION 3 40GB TRIPT WEER !?
Toch knap in 2 zinnen een vraag stellen en tegelijkertijd je eigen vraag beantwoorden.Iemand misschien een idee, waarom de ps3 mijn disks niet pakt of wat ik er tegen zou kunnen doen? Waarschijnlijk is hij gewoon stuk van binnen. Ik ga zeker de helpdesk morgen bellen, en zeker klagen, want dit is toch niet normaal!