LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nijntje ballenbak
Nijntje ballenbak
Vandaag de nijntje ballenbak voor mijn zoontje van zeven maanden uitgestald. Op de doos staat een mooe afbeelding van een nylon ronde "bak". Op de afbeelding is te zien dat de bak rijkelijk gevuld is met gekleurde plastic ballen. Helaas bleek daarvan niets te kloppen. Er zitten 50 ballen bij. Maar de afbeelding doet anders geloven. Het is daar immers tot bijna de nok toe gevuld. Ik vind dit enigszins misleidend en best teleurstellend. Ik heb nu voor 39 euro 200 ballen bij moeten bestellen. Zonde van de koop!!
Re: Nijntje ballenbak
Waar gekocht ?Vandaag de nijntje ballenbak voor mijn zoontje van zeven maanden uitgestald. Op de doos staat een mooe afbeelding van een nylon ronde "bak". Op de afbeelding is te zien dat de bak rijkelijk gevuld is met gekleurde plastic ballen. Helaas bleek daarvan niets te kloppen. Er zitten 50 ballen bij. Maar de afbeelding doet anders geloven.
Op de website's die ik gevonden heb staat op de doos 50 ballen en ook in de omschrijving van de website's die ze aanbieden staat vermeld met 50 ballen.
gr Henk