LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] problemen met Command & Conquer:The First Decade (PC)
-
problemen met Command & Conquer:The First Decade (PC)
Ik kan de spellen Tiberian Sun en Red Alert 2 niet spelen.Bij het opstarten van Tiberian Sun verschijnt de melding:One or more DLL files were missing or damaged.please reinstall.Bij Red Alert 2 verschijnt de melding ***FATAL*** String manager failed to initilaized properly.De overige games op de disc doen het wel.Opnieuw installeren helpt niet.Zijn er meer mensen met dit probleem?En weet iemand hoe dit probleem op te lossen?EA helpdesk was niet bekent met dit probleem.
-
Re: problemen met Command & Conquer:The First Decade (PC)
Missende DLL.
Meestal krijg je ook te zien welke missing file dat is.
Deze kan je dan vaak van het internet afplukken.
Of het alleen die missende DLL is hoeft niet zeker te zijn.
Grootvader
Meestal krijg je ook te zien welke missing file dat is.
Deze kan je dan vaak van het internet afplukken.
Of het alleen die missende DLL is hoeft niet zeker te zijn.
Grootvader
-
Re: problemen met Command & Conquer:The First Decade (PC)
Bedankt voor uw advies.Het probleem is opgelost.Door het spel uit te voeren als Administrator zijn C&C:Tiberian Sun en C&C:Red Alert 2 gewoon speelbaar.Ik wil opmerken dat C&C:The First Decade een aantal bugs bevat,vreemd genoeg dezelfde bugs als in de originele spellen.Patches voor deze spellen werken niet bij de spellen op C&C:The First Decade.Er zijn wel 2 patches voor C&C:The First Decade,maar die zijn alleen voor C&C:Tiberian Dawn en C&C:Red Alert(1).Als iemand weet hoe je de patches voor de originele spellen toch kunt gebruiken met C&C:The First Decade,dan hoor ik dat graag!