ik vraag me af of je als je je ps3 opstuurd al je geheugen kwijt bent, en weer mooi alles opnieuw mag halen of word je geheugen overgezet?
kan iemand mij dit vertellen?
alvast bedankt
david.
![Smile :)](./../images/smilies/icon_smile.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dit is alleen het geval als je een beroep doet op je wettelijke rechten. Soms kan het aantrekkelijk zijn om in plaatst daarvan een beroep te doen op de garantie.Je hebt een koopovereenkomst gesloten met een bepaalde winkel (in ons geval Free Record Shop). Daar verhaal je je schade. De winkel moet daarna maar weer zien hoe zij hun schade verhalen op Sony, dat is niet jouw probleem.
Garantie is een uitbreiding van de wettelijke rechten doordat deze sinds 1 mei 2003 van dwingend recht zijn geworden.De garantietermijn is in dit geval ook niet van belang. Garantie is een beperking van je rechten en geen bescherming.
De prijs is normaal gesproken geen indicatie voor de levensverwachting. De levensverwachting van soort gelijke producten wel. Als het voor straaljagers normaal is dat deze na anderhalf jaar versleten zijn dan sta nergens met het geld argumenten.Binnen het recht moet je uitgaan van wat redelijk en billijk is, en de gebruiksduur van een apparaat van 400 euro is natuurlijk niet maar een jaar of anderhalf.
Dit is onjuist. Je kan aan de kantonrechter vragen of hij de tegenpartij wil veroordelen in de proceskosten, maar de kosten van een advocaat zul je zelf grotendeels moeten dragen. Je mag wel zonder advocaat naar de rechter.Verteld je winkelier dat hij je een nieuw apparaat moet geven. Doet hij dat niet dan stap je naar een advocaat. De kosten die daardoor ontstaan komen voor rekening van de verliezende partij en dat is in dit geval de winkelier.