LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ps3 speelt geen spellen meer na installatie update 3.55

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
chapi

ps3 speelt geen spellen meer na installatie update 3.55

Ongelezen bericht door chapi »

hallo allemaal.

ik heb een probleem weet niet of meer mensen hetzelfde probleem hebben, maar ik wou gisteren pes 2011 online gaan gaan spelen maar moest me eerst aanmelden. Voor het aanmelden moest ik eerst een nieuwe update installeren.
Dat heb ik meteen gedaan, ps3 opnieuw opgestart maar nu start pes 2011 niet meer op.
ik heb een andere spel gepakt ja hoor die doet het ook niet.
oke ik probeer dan een blue ray dvd, die doet het wel. Raar dacht ik , dus ik doe systeem herstel alles kwijt maar ok. spel opnieuw erin en nee hoor spel start niet op. Sony gebeld die zegt tegen mij kan nooit aan de update liggen en omdat het buiten de 1 jaar garantie valt ik een andere gereviseerde kan kopen bij hun voor 150 euro, dus zij maken het kapot ik moet een nieuwe kopen. Zo kan microsoft zich ook rijker gaan maken door expres updates naar computers te stuuren, en als ze crashen tegen de klanten zeggen dat ze een andere kunnen kopen. Lekker eerlijk is dit zeg, waar kan je dan als consument je gelijk halen, zit nu met een ps3 waar ik helemaal niks aan heb, omdat ik een update van sony moet axepteren om online te kunnen spelen. Het gaat om de 3.55 update, hebben meer mensen dit probleem en het weten op te lossen dan hoor ik het graag.

lostlovey

Re: ps3 speelt geen spellen meer na installatie update 3.55

Ongelezen bericht door lostlovey »

Ik had ook een probleem met die laatste update maar van andere aard en ik kon het ook zelf oplossen gelukkig.

Heb je al geprobeerd via PS3 forums info in te winnen? Misschien kun je hier ook je probleem kwijt:
http://community.eu.playstation.com/t5/ ... s/bd-p/474.

Er zijn wel meer forums met veel kennis. Google eens op PS3 update 3.5.

chapi

Ongelezen bericht door chapi »

bedankt voor u reactie.

daar heb ik ook al gekeken er zijn daar ok mensen met dezelfde probleem als mij de meeste zijn uit engeland maar die moeten ook een nieuwe gaan kopen, erg he. Je bencompleet machteloos of je moet een een advocaat in handen gaan neemen dat je meer dan een nieuwe ps3 gaat kosten. in ieder geval ik koop nooit meer een ps of psp dan maar een xbox . WAAR IS DE TIJD GEBLEVEN AAR DE KLANT DE KONING WAS . hahaah

Carla Meurkens

Ongelezen bericht door Carla Meurkens »

Ik heb nu precies het zelfde probleem, heb een update uitgevoerd en nu leest hij geen spellen meer, als ik een spel erin doe dan komt hij er na 2 seconden weer uit, en meteen weer er in, ik heb gisteren al meerdere keren gebeld en ze zeggen dat ze me niet kunnen helpen het kost me 150 euro minimaal terwijl ik nog gewoon garantie heb.

matuertom

Ongelezen bericht door matuertom »

bedankt voor u reactie.

Gesloten