LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] radio/cassette speler intertoys in de brand

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
eldarwen
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2006 08:31

radio/cassette speler intertoys in de brand

Ongelezen bericht door eldarwen »

Onze zoon van 4 heeft van de Sint een radio met discolichten in de boxen gekregen....Het ding speelt bandjes en kan op radio ingesteld worden.....Het is echt een kinder radio en hij is bij de intertoys gekocht.Nu ging mijn man gister naar boven en onderweg naar de zoldertrap rook hij een verbrande plastic lucht...meteen sprintje trap op al snel duidelijk wat de oorzaak was.De radio was uitgeschakeld kennelijk toch te heet geworden en is aan de kant van het snoer aan de boven kant van de radio helemaal weggesmolten en zwart geblakerd.....Het ergste vind ik dat de radio uit stond (Ik trek voor ik weg ga altijd deze stekkers eruit maar in principe als een radio uit staat moet de stekker er in kunnen blijven)De hele bovenverdieping was vergeven van een doordringende lucht die heel lang bleef hangen(bakkaliet)Dus voor alle ouders die hun koters ook graag wat muziek in het kamertje wilden geven ..............LET OP!!! aub
Maandag ga ik terug naar de winkel en ben benieuwd wat ze er mee doen

gabi
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 dec 2005 23:21

Re: radio/cassette speler intertoys in de brand

Ongelezen bericht door gabi »

De radio/cd speler waarover u het heeft, heb ik zelf ook voor mijn dochtertje gekocht voor haar verjaardag. Deze is al vele maanden in gebruik en werkt perfect. Ik zal er ook even bij vermelden dat ik zelf bij Intertoys werkzaam ben en dat wij echt honderden van deze spelers verkocht hebben en ik lieg niet als ik u zeg dat we er maar een aantal retour gekregen hebben. Nu wil ik niet zeggen dat ik twijfel aan uw verhaal hoor, het is er 1 teveel als dit gebeurt. Ik vind het in ieder geval vervelend dat dit gebeurt is en ga er gewoon van uit dat u uw geld terugkrijg, een ander krijgen wordt waarschijnlijk lastig, ze zijn al enige tijd niet leverbaar. Ik denk trouwens niet dat u nog zo'n zelfde wilt! Succes, ik lees wel hoe dit afgelopen is... :)

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: radio/cassette speler intertoys in de brand

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Is het apparaat niet 'besprenkeld' met een glas ranja oid?

resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: radio/cassette speler intertoys in de brand

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Dit soort apparaten wat als kinderspeelgoed wordt verkocht behoren eigenlijk geen directe aansluiting te hebben met een snoer aan het lichtnet. De apparaten die wij hebben verkocht waren altijd voorzien van een adapter, zodat het ongevaarlijk was als een kind wilde weten waar de muziek vandaan kwam.

Vr. Gr. Hans.

eldarwen
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2006 08:31

Re: radio/cassette speler intertoys in de brand

Ongelezen bericht door eldarwen »

beste gabi
Ik hoop niet dat je denkt dat omdat je bij intertoys werkt en die van jullie het al maanden goed doet er dus niks mis is met deze radio's.Ik heb dit bericht er niet op gezet als klaagzang tegen intertoys maar als tip aan ouders zoal jij dus die kinderen alleen op een kamer hebben zitten met een radio die "mogelijk"in de brand kan vliegen.Ik moet er vandaag mee terug dus ik heb nog gen idee hoe er gereageerd gaat worden door intertoys ....ik merk het vanzelf!
En voor kapitein pervert...........nee mijn kind is bijna 5 en krijgt drinken beneden en niet alleen op de kamer Het ding is gewoon kapot gegaan op een heel gevaarlijke manier
Hans bedankt voor de tip......mijn zoontje was beneden toen het ding in de fik vloog boven maar ik snap wat je bedoeld
groet van eldarwen

gabi
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 dec 2005 23:21

Re: radio/cassette speler intertoys in de brand

Ongelezen bericht door gabi »

Ik vatte het ook niet als klaagzang tegen Intertouys op hoor. Ook al werk ik al zo'n 16 jaar, kritisch moet je altijd blijven. Er zijn nu eenmaal dingen te koop waarvan ik zelf ook zoiets heb van, doe maar niet. En als een klant aan mij dan ook eerlijk vraagt wat ik ervan vind, dan geef ik ook eerlijk mijn mening, ook wanneer ik het een waardeloos produkt vind. Ik zeg dan altijd ïk zou het niet kopen", ik wilde alleen maar zeggen dat het in dit geval in mijn optiek niet om een waardeloos artikel gaat maar gewoon domme pech, ik ben zelf ook consument net als ieder ander en ik wil ook veilig speelgoed voor mijn kind daarom vind ik het wel belangrijk dat dit gemeld wordt. En heb je je geld retour gekregen???

Brynnar
Berichten: 92
Lid geworden op: 20 mei 2005 10:05
Contacteer:

Re: radio/cassette speler intertoys in de brand

Ongelezen bericht door Brynnar »

@ Gabi:
(...) en dat wij echt honderden van deze spelers verkocht hebben en ik lieg niet als ik u zeg dat we er maar een aantal retour gekregen hebben. (...)
Mag ik misschien vragen waarom deze 'speeltjes' retour kwamen? Wat was er mis mee? En wat bedoel je met 'een aantal'? Dat is een ruim begrip.

@ Eldarwen,
Ik neem aan dat Intertoys het apparaat gewoon retour heeft genomen en uw geld heeft teruggegeven?

Brynnar

gabi
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 dec 2005 23:21

Re: radio/cassette speler intertoys in de brand

Ongelezen bericht door gabi »

Op de ongeveer 150 die wij verkocht hebben in ons filiaal heb ik er een stuk of 3 retour gekregen omdat het licht in de boxen het niet deed, en 1 omdat de cd niet afgedraaid kon worden. Ik heb gelukkig geen melding van brand gehad ofzo, dan had ik hem ook gelijk retour gebracht!

gabi
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 dec 2005 23:21

Re: radio/cassette speler intertoys in de brand

Ongelezen bericht door gabi »

met die honderden in een eerder bericht van mij ging het niet alleen om ons filiaal, dit ter verduidelijking....

eldarwen
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jan 2006 08:31

Re: radio/cassette speler intertoys in de brand

Ongelezen bericht door eldarwen »

Ja intertoys heeft het radiootje in kwestie terug genomen en heeft mij het bedrag uitbetaald maar wat ik belangrijker vind is dat ze mijn adres wilden hebben zodat de juiste personen mij erover konden benaderen met eventuele vragen en dat er naar zeggen van de medewerkster melding van gemaakt zou gaan worden bij het hoofdkantoor .Ze hoopte dat deze er ook meteen een waarschuwing richting de klanten zou maken.Nu hoop ik dat dat ook idd gebeurd.
Wat ik wel jammer vond was dat een andere medewerkster wel meteen zei (ze dacht dat ik het niet hoorde)oh te lang aan laten staan......waarop ik opmerkte dat kinderen gemiddeld 5 uur op school zitten en dan nog een uur of drie thuis zijn dus als een radio dat niet aan kan om drie uur aan te staan hij dan toch echt beter niet verkocht kan worden.Daar was ze het dan wel mee eens.... :roll: Maar goed toch best een goede reactie van intertoys en nu maar hopen dat mijn radio de enige was met deze kuren.
En voor Gabi excuus als mijn reactie een beetje te fel was maar de reacties (niet eens zozeer die van jou)verbaasde mij een beetje.Het was nogal een schrik en ik wilde dat anderen besparen.
m.v.g eldarwen

gabi
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 dec 2005 23:21

Re: radio/cassette speler intertoys in de brand

Ongelezen bericht door gabi »

Fijn dat het opgelost is,!!! :D

Gesloten