LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scoubidou

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
brakke haas

Scoubidou

Ongelezen bericht door brakke haas »

Kent iemand dit en weet iemand waar ik die touwtjes kan kopen? Kan dat in het hele land of in een beperkt deel?

Ellen31

Re: Scoubidou

Ongelezen bericht door Ellen31 »

Ik kan in elke Bruna of speelgoedzaak die touwtjes krijgen. Woon in regio Rotterdam. Ze zijn ook via internet te bestellen.

Dopey

Ongelezen bericht door Dopey »

Wie kan mij vertellen wat nou eigenlijk de bedoeling is van die touwtjes? Ik snap er niets van.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Zijn ook gewoon bij de Hema te krijgen. Is wel van een Hema-product maar passen gewoon op de Scoubidou

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

je kan het ook gewoon verkrijgen op de markt bijna overal :?
bedoeling is gewoon het besteden tijd. Voor als je nix te doen hebt

nova

Ongelezen bericht door nova »

Ze zijn eigenlijk nergens voor bedoeld. Gewoon om zelf lekker een beetje creatief bezig te zijn.. Je kunt met die touwtjes namelijk allerlei dingentjes maken, zoals beestjes enz. Ik weet niet of dit als reclame geldt maar op de site www.yoarra.nl kun je vanalles vinden. Zelf vind ik dat de duidelijkste site die ik tot nu toe over dat onderwerp ben tegengekomen.. Veel succes ermee!!! :)

puk en muk

Ongelezen bericht door puk en muk »

antwoord op de vraag "waar kan ik die touwtjes kopen"

:D :) :( :o :lol: 8) :? :shock: :x :P :oops: :cry: :wink: :roll: :twisted: :evil: :!: :?: :idea: :arrow:
LOOP EENS EEN WILLEKEURIGE SPEELGOEDZAAK BINNEN!!!!!!!!!!!!!!!!

:arrow: :idea: :?: :!: :evil: :twisted: :roll: :wink: :cry: :oops: :P :x :shock: :? 8) :lol: :o :( :) :D

brakke haas

Ongelezen bericht door brakke haas »

OK, bedankt allen voor de nuttige tips. Ik ga me er maar eens in verdiepen.

Gesloten