Ik ben een moeder van een dochtertje die een toverflesje (zo'n speelgoed flesje wat de inhoud in de dop laat lopen waar door het lijkt of het door de pop gedronken wordt)
Het flesje waar mijn dochtertje mee speelde heb ik gekocht bij de blokker. Zij heeft er zo'n 15 minuten mee gespeeld en toen was het flesje kapot en de inhoud door mijn dochter opgedronken. (voor iedereen die kinderen heeft weet hoe snel zoiets kan gaan ondanks dat je de hele tijd oplet)
Ik heb de huisarts voor de zekerheid gebeld om te vragen of de inhoud kwaad kon, deze moest eerst de giflijn raadplegen. Hij belde terug met de mededeling dat het niet giftig is maar dat het wel maag darm stornissen kan veroozaken. (Die heeft mijn dochter niet gehad gelukkig)
Ik heb een brief gestuurd aan de klachten afdeling van blokker omdat ik het raar vind dat zulk speelgoed zo snel kapot kan gaan. Ik werd vrijwel 1 dag na verzending van mijn brief gebeld door een zeer boze medewerker die mijn brief had gelezen. Hij vroeg mij of het gelegen kwam dat hij belde. Toen ik hem vertelde dat ik op mijn werk was en of hij mij later terug kon bellen zei hij nou het is nu of nooit het is toch al onzin dat ik moet bellen voor zo'n flesje
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
Hij vertelde mij dat in de 15 jaar dat deze flesje bestaan er nog nooit een klacht over is geweest en dat de inhoud zelfs de maag darm klachten niet zou veroorzaken dat had ik allemaal verzonnen om Blokker en het speelgoed in een kwaad daglicht te stellen. Mij ging het daar niet om. Naar mijn weten wordt iets pas veranderd bij meer dan ...... ik weet niet hoeveel klachten, vandaar dat ik het kenbaar heb gemaakt zodat het ooit misschien veranderd wordt.
Ik vind het belachelijk waar op de Blokker kort af en geirriteerd heeft gereageerd op alleen een brief. Had ik nou een schadevergoeding gevraagd of ze belaagt met klachten had het anders geweest.
Hebben er nog meer mensen last gehad van het defecte flesje of een boze / rare reactie?