Een goede middag,
Nu heb ik mijzelf zo'n 3 weken geleden een leuke Xbox 360 gekocht.
Via via opgehaald, betaald en het ging een lange tijd goed.
Nu een paar dagen geleden opeens het beeld groen werd en de Xbox een raar geluid maakte begon de pret. Snel uitgedrukt natuurlijk. Zit er op mijn Fifa 10, nog maar 1 dag oud een mooie kras op. bijna compleet rond.
Het beeld blijft groen en ik heb hem sindsdien maar uit gelaten uit angst voor nog meer krassen op mijn dvd's.
Nu is mijn vraag, ik heb hier alles. De Xbox 360, het bonnetje ervan(Gelukkig wel) en er zit nog zo'n 2 maanden garantie op. Hij is niet omgebouwd. Ik denk dat de vorige gebruiker hem wel al online geregistreerd heeft.
Zou dit een probleem kunnen zijn voor mij?
Met wie moet ik nu contact opnemen, met de winkel zelf?
Wat voor mij een flink stuk weg is, of met Microsoft zelf?
Als iemand mij zou kunnen helpen graag!
Bij voorbaat dank,
Dennis
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tweedehands een Xbox 360 gekocht.
-
Re: Tweedehands een Xbox 360 gekocht.
Je moet contact opnemen met Microsoft want winkels nemen het alleen binnen bepaalde tijd terug(14dgn tot 30dgn). En Microsoft geeft als je een aankoop bon heeft 2 jaar garantie. Je kan best online hem aanmelden ter reparatie en dan wordt ie door hun opgehaald zal wel nu iets langer duren door de feestdagen maar meestal duurt het 10 werkdagen en je heb hem terug.
Kijk maar op www.xbox360.com
Kijk maar op www.xbox360.com
Garantie is in sommige gevallen niet overdraagbaar dus hou daar stiekem rekening mee. Als de xbox echter niet geregistreerd of omgebouwd is zal Sony dit moeten verhelpen.
Succes
Rick
Succes
Rick
Een korte vraag van mijn kant: waarom zou Sony een produkt van Microsoft moeten reparerenAls de xbox echter niet geregistreerd of omgebouwd is zal Sony dit moeten verhelpen.
-
Hij is online dus al reeds geregistreerd.
Dus ik ga vanmiddag even de klantenservice bellen
Dus ik ga vanmiddag even de klantenservice bellen