LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vanaf welke leeftijd?

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
oscar 01
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 dec 2009 10:53

vanaf welke leeftijd?

Ongelezen bericht door oscar 01 »

wie kan mij vertellen vanaf welke leeftijd de kinderen met een v smile om kunnen gaan? ik heb een dochtertje van twee jaar en ze is zeer bijdehand


miki
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 dec 2007 21:36

Re: vanaf welke leeftijd?

Ongelezen bericht door miki »

V-Smile is ofc. va 3jaar hangt ook af welk spel erbij zit en je kan ook spellen los kopen. In de nieuwe v-motion gaan ook oude v-smile spellen en nieuwe andersom niet. Je kan ook op www.bartsmit.com kijken voor leuke aanbiedingen.Moet toegeven iedereen die hem gekocht heeft is laaiend enth. kinderen vinden het super leuk en het is nog leerzaam ook.

witte angora
Berichten: 31037
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: vanaf welke leeftijd?

Ongelezen bericht door witte angora »

oscar 01 schreef:wie kan mij vertellen vanaf welke leeftijd de kinderen met een v smile om kunnen gaan? ik heb een dochtertje van twee jaar en ze is zeer bijdehand
Niet al te veel in hokjes stoppen (leeftijdscategorie) maar ook niet overstimuleren. Ieder kind is anders of niet dan. Je kent je eigen kind het beste, daar kan niemand hier iets over zeggen of zinvol advies geven. :(

Als je zelf denkt dat ze er aan toe is dan kun je het kopen, vindt ze het toch niks dan laat je het toch een paar maanden op de plank liggen? :)

Gesloten