LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vtech Genius Hoe werkt matchbook

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
FX
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 apr 2006 21:10

Vtech Genius Hoe werkt matchbook

Ongelezen bericht door FX »

Hoi allen

Weet iemand hoe matchbook werkt van de Vtech Genius.
Is voor 5 tot 8 jaar, maar ik kan het mijn zoon niet uitleggen omdat ik niet snap :oops: :oops: :oops: :oops: wat de bedoeling er van is.
Kan iemand mij dat uitleggen :idea:

Alvast bedankt FX

ps In de handleiding staat niet wat je er mee moet doen.
Vind de Vtech Genius fantastisch, maar wat moet je met dat matchbook doen :?: Handleiding vind ik niks, geeft nauwelijks informatie over wat te doen.

gabi
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 dec 2005 23:21

Re: Vtech Genius Hoe werkt matchbook

Ongelezen bericht door gabi »

Een matchbook is een boek welke je kunt gebruiken met je vtech computer. Nu is het alleen zo dat deze matchboeken bijna niet meer te koop zijn, ikzelf werk al jaren bij een speelgoedwinkel en jaren terug kon je ze kopen, maar ineens is dat uit het assortiment gegaan. Toevallig vroeg ik het me onlangs nog af of ze nog wel te koop zijn, maar bij ons, Intertoys, in ieder geval niet. Ter informatie, in dit boek staan opdrachten die ze moeten intoetsen op de computer, iedere oefening heeft dan een code welke je eerst moet intoetsen, daaraan herkent de computer de vraag. Ik zal kijken of ik via ons hoofdkantoor erachter kan komen of ze nog te krijgen zijn. Je kunt ook altijd zelf met vtech contact opnemen.....

gabi
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 dec 2005 23:21

Re: Vtech Genius Hoe werkt matchbook

Ongelezen bericht door gabi »

Ik lees nu nog een keer je vraag en zie dat ik het verkeerd begrepen hebt, je hebt namelijk zo'n matchbook! :oops: Ik weet van een paar jaar terug nog dat er op de bladzijde een code staat die je moet intoetsen op de vtechcomputer, ik dacht zelfs dat dat om de paar bladzijdes moest.....

FX
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 apr 2006 21:10

Re: Vtech Genius Hoe werkt matchbook

Ongelezen bericht door FX »

Maar toch bedankt dat je wilt reageren.

Als ik op matchbook druk en ik tik bv code 021 in, dan
zie je vier blokjes met daarin een pijl die naar beneden wijst.
Dan staat er een 1 en op de vier blokjes met pijl gaat dan eerst
op de eerste pijl een zeester op en neer, dan gaat de zeester weg
en gaat er op de tweede pijl een soort slak op en neer, bij de derde weet
ik niet wat het is, en dan gaat bij de vierde een vis op en neer.
En zo gaat dat maar door, maar wat moeten we daarmee ?

grt, FX


ps Heb inmiddels een e-mail gestuurd aan Vtech met verwijzing naar dit
topic. Nu maar afwachten of ze willen reageren. Ben benieuwd. Heb er trouwens flink de pest in dat ik het niet snap, maar andere kunnen het
ook niet uitleggen aan mij, dus .......................

Gesloten