LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vtech Smile met console

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
vloertje
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2006 00:41

Vtech Smile met console

Ongelezen bericht door vloertje »

Ik wilde zo'n ding voor mijn 2 jarige zoon kopen (de versie voor 3-6 jarigen), maar wil graag weten hoe de ervaringen ermee zijn.
Kun je er veel mee doen? Is het een beetje stevig ding?
Zijn er veel aanvullingen voor? Die spelletjes zijn hartstikke duur zag ik, van Dora en Spongebob e.d.
Is het een aanrader of een afrader? :?:

FlipKaneel
Berichten: 276
Lid geworden op: 24 sep 2005 23:47

Re: Vtech Smile met console

Ongelezen bericht door FlipKaneel »

Wij hebben een Vsmile pocket. Het is een solide apparaat. Al een paar keer op de grond gestuiterd maar werkt nog steeds. Hoe de console is weet ik helaas niet maar dat zal wel goed zitten.

Aanvullingen zijn er wel maar volgens mij niet zoveel. Spelletjes zijn inderdaad aan de prijs maar als je ze 2e hands koopt dan valt het wel mee.

Ik heb de pocket overigens wel in Amerika gekocht. Daar kosten ze INClusief verzenden naar Nederland zo'n EUR 50,00. En de Nederlandse spellen werken er perfect op.

L. Visser
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 nov 2006 20:49

Re: Vtech Smile met console

Ongelezen bericht door L. Visser »

Hallo Vloertje,

Wij hebben de V-smile pocket gekocht toen ons zoontje in juni 4 jaar werd, hij begint het nu pas leuk te vinden en te begrijpen, dat geld ook voor vrienden van ons die hem hebben gekocht voor de vierde verjaardag van hun dochtertje. Ik denk dus dat je zoontje misschien nog te klein is. Alphabet Pretpark en Zayzoo zijn, ondanks de leeftijdsindicatie, echte taalspelletjes met letters enzo. Dus m.i. niet geschikt voor 3-jarigen of jonger.

De spelletjes zijn inderdaad erg duur, maar wij vinden het absoluut de moeite waard aangezien ze nog wat van de spelletjes opsteken. Maar het is echt een leuk ding en handig voor o.a. lange autoritten, wel een aanrader dus, maar nog even wachten...

L. Visser

Gesloten