LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Winx bordspel

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
marjo35

Winx bordspel

Ongelezen bericht door marjo35 »

Na aanleiding van de uitzending in radar over het winx bordspel hebben wij geschreven naar clementoni.
zoals op de site aangegeven streepjescode alles erbij gedaan en geschreven (2 brieven inmiddels), maar nog steeds zonder resultaat zijn er nog meer mensen die een brief hebben gestuurd naar clementoni en wel of niet iets hebben gehoord.

Graag jullie reactie en misschien tips wat nu nog te kunnen doen.

Marjolein

jungskes

Re: Winx bordspel

Ongelezen bericht door jungskes »

deze week zag ik het briefje weer en bedacht me dat ik er inderdaad ook nog niets van gehoord had. Wel de streepjescode ongeveer 2 maanden geleden opgestuurd.
Vandaag stond ineens de postbode met een pakketje aan de deur van Clementoni.
Een Winx-spel, gelukkig wel een ander (de magische pen) en de kinderen zijn er erg blij mee.
Had wel gevraagd om geld terug, maar zo vind ik het eigenlijk ook wel goed. Er zat ook een excuusbrief bij.
Groeten helma

wendy007

Ongelezen bericht door wendy007 »

Direct na de uitzending waarin dit spel aan de orde kwam heb ik ook keurig een klachtenbriefje gestuurd naar Italie met al mijn gegevens en de barcode van de doos. Omdat het zo lang duurde heb ik vandaag nog even gekeken op de Radar-site en nu staat er ineens vermeld dat je een IBAN + BIC-code nodig hebt als je je geld retour wilt ontvangen. Dit bericht stond er destijds niet bij! Alleen met deze codes kan men geld retourneren. Ik heb Clementoni zojuist een mail gestuurd met daarin beide codes, dus ik hoop dat het nu wel snel afgehandeld kan worden. Ik heb het volgende e-mailadres gebruikt: [email protected]

marjo35

Ook ik had gezien ja dat er later op de site de bank codes stonden heb deze begin van de maand naar ze gestuurd met een kopie van de eerste brief maar hier ook nog geen reactie op gehad.
We wachten het nog maar even af.

moniquede

Ongelezen bericht door moniquede »

Ik heb nu twee maanden geleden een brief aan clementoni gestuurd met streepjescode en de gevraagde codes. Tot nu toe heb ik nog niets gehoord of gezien.

marjo35

Ook ik heb van clementoni nog steeds niets gehoord :? maar een tip voor iedereen ikzelf heb ten einde raad een mail gestuurd naar de klantenservice van Bart Smit. In mijn mail vertelt over het winx spel en dat ik maar niets hoorde uit italie vandaan en of zei misschien advies voor mij hadden wat ik nog kon doen.
Nou de volgende dag had ik al een mail terug ik kon het spel samen met de correspondentie aan clementonie naar het GRATIS adres van Bart Smit sturen met al mijn gegevens en ik had binnen 2 weken het aankoopbedrag van bart smit in kado bonnen op mijn deurmat.

Dus een Hele warme douche voor de klantenservice van Bart Smit :D :D

iris l

Ongelezen bericht door iris l »

Ik heb ook in april het formulier opgestuurd, nadat ik al vanaf december contact met hen zocht. Twee weken geleden (dus na ruim 4 maanden) kreeg ik ineens een vervangend spel, terwijl ik toch echt om geld terug had gevraagd. Waardeloze service noem ik dat!

Gesloten