LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] x-box

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Heidy
Berichten: 161
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:42

x-box

Ongelezen bericht door Heidy »

In mei/juni vorig jaar een transparante x-box gekocht.
Na 2 maanden en 1 week problemen ermee.
X-box gebeld en hij werd opgehaald.
Dit blijft steeds gebeuren, steeds houd hij er ineens mee op.
Dan wordt de lade verwisselt, de harde schijf dit, dat, maar het probleem blijft.
We hadden hem verleden maand weer een keer opgestuurd ongeveer de 10de keer.
Kregen hem terug en hij deed het spel Shinx niet. Weer opgebeld en toen werd gezegt dat we het spel op de x-box moesten plakken en hij zou weer worden opgehaald.
Toen die weer terugkwam zat het spel er niet bij. Gelijk opgebeld en hun zeggen nu dat het spel er nooit heeft bijgezetten.
Wij zijn nu wel een spel kwijt en zei zeggen dat we het nooit hebben meegezonden. Wie heeft dit ook meegemaakt?? Ik vind dat ze het spel moeten vergoeden maar dat doen ze niet, dag spel.

Gast

Re: x-box

Ongelezen bericht door Gast »

ik zou zeggen zoek het wat hoger op bij xbox die balie medewerkers daar begrijpen het allemaal niet helemaal denk ik, ik had na twee keer terugbrengen een nieuwe ge eist, want dat mag namelijk :P veel succes ermee

E-Plaza dude

Re: x-box

Ongelezen bericht door E-Plaza dude »

Iemand van de klantendienst of de technische dienst van Xbox contacteren en hen eventueel een aankoopbewijs van het spel toesturen. Klacht indienen en eventueel dreigen met een proces. Proces is meestal het magische woord voor Amerikaanse bedrijven.

Tom Grunn

Re: x-box

Ongelezen bericht door Tom Grunn »

Ik werk zelf op een helpdesk als bijbaan en als je microsoft belt over de xbox dan krijg je nederlander aan de lijn die net als andere klantenservice medewerkers echt niet schrikken van de zoveelste klant die een proces beloofd. Mijn advies is ga naar een rechtswinkel vraag daar wat je kunt doen en vraag of zij een email kunnen sturen deze worden namelijk apart behandeld. Dreigen met een "koude douche" oid helpt niet de medewerker is een persoon behandel deze ook zo leg het rustig uit dan is er ineens veel meer mogelijk.

Gesloten