LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Xbox 360 game bekrast in console

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
magel725

Re: Xbox 360 game bekrast in console

Ongelezen bericht door magel725 »

Ik ben toen terug geweest naar een winkel (grote rode multimedia gigant) ZONDER de bon. (had alleen een bon van Dixons waar ik het spel gekocht had). En zij (MM) hebben hem gewoon gratis omgeruild. Zoals je op dit forum kunt lezen ben ik zeer te spreken over de MediaMarkt. Dit is natuurlijk één van de redenen waarom ik dat ben
Met andere woorden: "ik ben er zo één die alles verziekt voor een ander". Als je het bij de Dixons koopt moet je het ook daar ruilen. Niet schijnheilig bij een ander omdat die er makkelijker in zijn. Nu nog, want door asociale akties als jij doet worden de regels steeds strenger.

Dragoon

Re: Xbox 360 game bekrast in console

Ongelezen bericht door Dragoon »

Ik ben toen terug geweest naar een winkel (grote rode multimedia gigant) ZONDER de bon. (had alleen een bon van Dixons waar ik het spel gekocht had). En zij (MM) hebben hem gewoon gratis omgeruild. Zoals je op dit forum kunt lezen ben ik zeer te spreken over de MediaMarkt. Dit is na tuurlijk één van de redenen waarom ik dat ben
Beetje raar vind je niet :? iets bij de Dixons kopen maar bij media markt klagen

Gesloten