Bij deze naar alle frustratie maar een posting hier op het forum. Woensdag 19 juli hebben wij een Xbox360 gekocht, we dachten dat we een top gameconsole zouden kopen maar helaas wou het apparaat de volgende dag geen spel meer laden. Na contact met de support ( Sebastiaan Collin ) van de xbox360 kwamen we er achter dat het apparaat defect was. Ruilen dus.
Donderdag avond nog net voor 9 uur de xbox360 kunnen ruilen. Gelukkig konden we dan nu echt met de console gaan gamen. En wel 10 minuten. De xbox gaf 3 rode lampjes aan en deed niks meer. De support afdeling Dit maal Jimmy Janssen vertelde dat het apparaat een mainbord defect zou hebben en we het apparaat moesten laten repareren. We hebben er maar voor gekozen om hem te ruilen omdat de support zelf de telefoon er op gooide.
Vrijdag de xbox weer geruild. Zaterdag een uurtje of 8 mee gespeeld. en jahoor weer 3 rode lampjes die resulteren in een defact mainbord. weer contact opgenomen met de support (edwardo), maar dat was allleen maar om dit weer bij het referentie nummer te laten noteren. Het apparaat heeft al die tijd voldoende ventilatie gehad waar ze de schuld aan probeerde te geven. Helaas willen wij geen xbox 360 meer hebben en gaan we maar terug om ons geld retour te vragen. en hopelijk blijven we niet zitten met 4 spelletjes van 59,95 perstuk.
Wat ons betreft pas op met het kopen van een xbox 360 ! en we weten dat er genoeg mensen met het zelfde probleem zijn.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] XBOX360
-
- Berichten: 119
- Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21
Re: XBOX360
Bij technische apparaten wordt nooit gegarandeerd dat ze 100% werken maar waar het nu op lijkt is dat u hem steeds omruilt bij dezelfde winkel is dat de winkel de hele lading misschien defect is , u kunt beter uw geld terug vragen en de xbox360 bij een andere winkel kopen. Soms gebeurt het dat een hele lading defect is. Jammer maar helaas.
Re: XBOX360
Ach ja. Bij ons is de x-box al 5 keer in reparatie geweest .
Iedere keer krijg je een xbox die van iemand anders is geweest.
1 keer hebben we hem niet eens uitgepakt wat er zat allemaal plakband op terwijl wij zelf heel zuinig zijn met onze spullen.
Iedere keer is het weer wat anders. Dan wordt die weer veel te heet.
Dan "eet" hij de spelletjes op. Dan laden de games niet meer. We worden er helemaal gek van.
KOOP NOOIT EEN GAMECONSULE ALS HIJ NET UITKOMT (BEHALVE DE GAMECUBE) ZE HEBBEN ALTIJD "KINDER"ZIEKTES
Iedere keer krijg je een xbox die van iemand anders is geweest.
1 keer hebben we hem niet eens uitgepakt wat er zat allemaal plakband op terwijl wij zelf heel zuinig zijn met onze spullen.
Iedere keer is het weer wat anders. Dan wordt die weer veel te heet.
Dan "eet" hij de spelletjes op. Dan laden de games niet meer. We worden er helemaal gek van.
KOOP NOOIT EEN GAMECONSULE ALS HIJ NET UITKOMT (BEHALVE DE GAMECUBE) ZE HEBBEN ALTIJD "KINDER"ZIEKTES
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 23 jul 2006 12:28
Re: XBOX360
Gelukkig hebben we bij de media markt ons geld terug gekregen voor alles wat we hadden gekocht voor de xbox360. ook daar waren al veel klachten over het abbonnement binnen gekomen. Blijkbaar is het zoals al is gezegt de xbox360 nog lang niet van zijn kinderziektes af. Alleen jammer dat ze hem dan nog durfen te verkopen. Ze moeten je toch kunnen verzekeren dat je een degelijk werkend apparaat koopt. En reparatie of vervanging van het apparaat door een 2e handse gaat mij toch echt te ver, als ie net een uur uit de winkel is.
Gelukkig zitten wij niet meer met deze console in onze maag, en spelen we vrolijk verder op een playstation2 die het stukken beter doet dan het nieuwe neefje.
Gelukkig zitten wij niet meer met deze console in onze maag, en spelen we vrolijk verder op een playstation2 die het stukken beter doet dan het nieuwe neefje.