LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie na afsluiten abonnement

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
wouter00

Actie na afsluiten abonnement

Ongelezen bericht door wouter00 »

Beste forumgenoten,

Onlangs (16/5) heb ik op een sportschool een abonnement afgesloten om te kijken of ik het sporten leuk vind. Goedkoop is het er niet maar vrienden sporten er ook en vinden het geweldig, dus leek het mij prima om voor 3 maanden te proberen. De kosten: €53,50 p/m, €30,- administratiekosten en €15,- voor het maken van een pasje.

Twee weken na het afsluiten van mijn kwartaal abonnement komt er echter plots een "zomeractie", 3 maanden onbeperkt sporten voor maar €79,- en zonder enige vorm van kosten voor het opschrijven van mijn naam!

Ik voel me dus een beetje "genaaid" en ga proberen om de actie met terugwerkende kracht te pakken te krijgen, beetje op basis van goodwill eigenlijk... Ik geef het weinig kans, maar zijn er in deze situatie juridische gronden waar ik aanspraak op kan maken?

Mvg, Wouter

kweenie

Re: Actie na afsluiten abonnement

Ongelezen bericht door kweenie »

Nee. Afspraak is afspraak.

Barman

Ongelezen bericht door Barman »

wouter00 schreef:Beste forumgenoten,

Onlangs (16/5) heb ik op een sportschool een abonnement afgesloten om te kijken of ik het sporten leuk vind. Goedkoop is het er niet maar vrienden sporten er ook en vinden het geweldig, dus leek het mij prima om voor 3 maanden te proberen. De kosten: €53,50 p/m, €30,- administratiekosten en €15,- voor het maken van een pasje.

Twee weken na het afsluiten van mijn kwartaal abonnement komt er echter plots een "zomeractie", 3 maanden onbeperkt sporten voor maar €79,- en zonder enige vorm van kosten voor het opschrijven van mijn naam!

Ik voel me dus een beetje "genaaid" en ga proberen om de actie met terugwerkende kracht te pakken te krijgen, beetje op basis van goodwill eigenlijk... Ik geef het weinig kans, maar zijn er in deze situatie juridische gronden waar ik aanspraak op kan maken?

Mvg, Wouter
Het maken van een pasje wordt volgende maand €20. Dan wil je vast wel even bijbetalen.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

wouter00 schreef:Beste forumgenoten,

Mvg, Wouter
Als het 2 weken na het afsluiten van je abonnement veel duurder was geworden, was je dan ook gaan vragen of je bij mocht betalen?
Nee, je kunt nergens aanspraak op maken en er zijn zeker geen juridische gronden waarop je je kunt beroepen.

Gesloten