Hallo,
Ik heb geprobeerd mijn tennis abonnement op te zeggen maar kreeg de melding dat dit 4 maanden van te voren (dus voor het nieuwe seizoen) moest gebeuren met een verwijzing naar de huisregels.
Mijn vraag, in hoeverre is dit rechtsgeldig. Het inschrijf formulier wat ik destijds heb ondertekend verwijst nergens naar een automatisch doorlopend abonnement of deze huisregels.
Met vriendelijke groet,
Johan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] automatisch doorlopend abonnement
-
Re: automatisch doorlopend abonnement
1 tot 3 maanden voor einde jaar mag, 4 maanden is in strijd met de wet!
Dus als je elk moment lid kunt worden mag je 12 maanden later weg en niet einde van hun jaar.
Gewoon niets betalen als ze jou opzegging weigeren en naam hier plaatsen zodat ze omzet verlies leiden want niemand wil bij dit soort bedrijven lid worden.
Meestal ik melden dat hun naam hier slecht bekend word voldoende, en als je die later weer verwijder nadat zij het contract stopten is een goede tegen actie.
Dus als je elk moment lid kunt worden mag je 12 maanden later weg en niet einde van hun jaar.
Gewoon niets betalen als ze jou opzegging weigeren en naam hier plaatsen zodat ze omzet verlies leiden want niemand wil bij dit soort bedrijven lid worden.
Meestal ik melden dat hun naam hier slecht bekend word voldoende, en als je die later weer verwijder nadat zij het contract stopten is een goede tegen actie.
Re: automatisch doorlopend abonnement
Als U geen huisregels heeft gekregen en er geen verwijzing was of deze zonder duidelijk bekend maken zijn aangepast zijn ze ongeldig en mag je gewoon weglopen!