Ik heb mij op 16-12-2013 aangemeld voor te gaan sporten bij Basic-fit in Amersfoort, in die zelfde week ben ik langs geweest om te vragen hoe alles werkt. Ik moest nog 25 euro pinnen voor mijn inschrijving, dit vond ik belachelijk (omdat ze mijn gegevens via internet al hadden) en wilde dit dus ook echt niet doen.
Helemaal nooit meer iets gehoord, totdat ze in januari 2014 probeerde te incasseren, dit heb ik tegengehouden door hun te blokkeren op mijn rekening, omdat ik het absoluut niet eens was met de inschrijfkosten (waar betaal je dit voor in hemelsnaam?, gewoon extra omzet voor de Basic-fit)
Krijg ik van de week een voicemail bericht of ik ff 65,90 euro wil over maken.. (17,95 * 2 = 35,9 en geen 65,90)
Daarnaast is in een e-mail vermeld dat ik mijn pasje binnen 3 werkdagen zou ontvangen, ik heb nooit thuis iets ontvangen waardoor ik er vanuit ging dat mijn aanmelding niet compleet was en dus ook niet stond ingeschreven.
Graag wil ik door dit alles ook niks meer met deze sportschool van doen hebben en ga ook niet betalen voor iets waar ik nooit gebruik van heb gemaakt.
Kan dit zomaar?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BASIC-FIT AANMELDEN OF INSCHRIJVEN??
-
Re: BASIC-FIT AANMELDEN OF INSCHRIJVEN??
Ja dit kan, want je hebt je kennelijk via internet ingeschreven, en daarmee ben je verplicht om te betalen.
De 30 euro verschil kan wel eens de 25 euro inschrijfkosten zijn plus 5 euro aanmaningskosten. Niet zo vreemd dus.
De 30 euro verschil kan wel eens de 25 euro inschrijfkosten zijn plus 5 euro aanmaningskosten. Niet zo vreemd dus.
-
Dubbele post sorry,kan hem niet verwijderen??
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 12 feb 2014 01:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Lees even boorwaarden artikel 2 4 b
http://www.basic-fit.nl/data/manager/fi ... 0BASIC.pdf
Weet waar je aan begint voor te klagen..
Zou maar betalen als ik jou was,wordt alleen maar meer,en eerlijk gezegd...eigen schuld..
http://www.basic-fit.nl/data/manager/fi ... 0BASIC.pdf
Weet waar je aan begint voor te klagen..
Zou maar betalen als ik jou was,wordt alleen maar meer,en eerlijk gezegd...eigen schuld..
-
Ik denk dat ik wel weet waar die 25 euro inschrijfkosten vandaan komen. Van een andere (vrijwilligers-) organisatie weet ik dat zo'n pasje aanmaken al gauw een euro of 7 kan kosten.
En dan komt de rest er nog bij, zoals verzenden en administratieve handelingen...
En dan komt de rest er nog bij, zoals verzenden en administratieve handelingen...