LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Basic fit dubbel

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
RomeroFit

Basic fit dubbel

Ongelezen bericht door RomeroFit »

Ik heb op 4 november een Basic Fit Smart afgesloten.
Op dat moment was er een aktie, dat je voor 19,99 kon inschrijven en tot december gratis kon sporten. (normaal a 23,95pm)
Nu kwam ik op de club en werdt er nog een keer gevraagd om 19,99 te betalen anders kon ik niet sporten!!!

Dus ik heb nu een keer betaald bij de automaat en 1 via internet (afgeschreven op 4 november)
Heb het abonnement vandaag ook gelijk weer opgezegd van mij krijgen ze geen geld.
Laatst gewijzigd door Radar op 09 dec 2015 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

moederslink

Re: Basic fit dubbel

Ongelezen bericht door moederslink »

RomeroFit schreef:Ik heb op 4 november een Basic Fit Smart afgesloten.
Op dat moment was er een aktie, dat je voor 19,99 kon inschrijven en tot december gratis kon sporten. (normaal a 23,95pm)
nu kwam ik op de club en werdt er nog een keer gevraagd om 19,99 te betalen anders kon ik niet sporten!!!
Dus ik heb nu een keer betaald bij de automaat en 1 via internet (afgeschreven op 4 november)
Heb het abonnement vandaag ook gelijk weer opgezegd van mij krijgen ze geen geld.
Wanneer was dat nu dan dat u op de club kwam ? Nog voor 1 december? Zo ja dan klopt het niet, toen was het sporten gratis vlg deze actie .Na 1 december zou je dan € 23,95 moeten betalen en geen € 19,99.
Laat ze anders het afschrift zien van de afschrijving van 4 november.
Eenmalig €19,99 inschrijfkosten en gratis sporten tot 1 december , daarna € 23,95 vanaf 1 december.

Gesloten