Beste Mensen,
Helaas ben ik blijkbaar de zoveelste die een klacht heeft over Basic Fit en wel om het volgende:
daar ik mijn administratie zeer naukeurig bijhoud zag ik dat er op verschillende lidmaatschapnummers een bedrag van €16,95 wordt afgeschreven van mijn rekening.
Ik heb Basic Fit hierop aangesproken en deze gaf te kennen dat dit heel normaal is bij Basic Fit en dat als ik maar betaal is het allemaal in orde.
NIET DUS!!!!
ik betaal alleen maar een rekening als deze klopt anders wordt de betaling direct gestorneerd bij de bank wat ik dus ook heb gedaan en heb dezelfde dag een betaling gedaan op het goede lidmaatschap nummer dus geen enkel probleem zou je zeggen maar helaas rekend Basic Fit voor NIET gedane moeite oftewel geen handeling toch € 5,00 extra bij de volgende afschrijving.
Niet goed dus weer gestorneerd en gebeld dat ik bereid ben om mijn maandelijkse betaling van € 16,95 wil betalen maar geen extra betaling van € 5,00.
Dus Fa Basic Fit-- zorg dat uw zaken en administratie correct is geregeld en val mij niet lastig met extra kosten die u zogenaamd heeft moeten maken.
de gang naar de rechter is snel gemaakt maar dit lijkt mij iets te voorbarig.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Basic Fit Soest
-
Re: Basic Fit Soest
ik had hier een bericht over basic fit geschreven eindelijk hebben ze gereageerd dus ik wacht af!
Laatst gewijzigd door seerdepeer op 23 mei 2012 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Basic Fit Soest
Volgens mij moet er altijd een contract worden getekend evenals een machtiging.
Wat een vreselijke klachten allemaal van Basic Fit. Hebben die zoveel vestigingen dan in Nederland?
Ik weet dat er 1 in Ede zit en verder heb ik er zelf nog geen gezien.
Wat een flauwekul met die incasso's. Het begint nu dus echt serieus te worden allemaal.
Wat een vreselijke klachten allemaal van Basic Fit. Hebben die zoveel vestigingen dan in Nederland?
Ik weet dat er 1 in Ede zit en verder heb ik er zelf nog geen gezien.
Wat een flauwekul met die incasso's. Het begint nu dus echt serieus te worden allemaal.