LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] f4f ellende!!!

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
Lisetthe

f4f ellende!!!

Ongelezen bericht door Lisetthe »

Nou ik zit ook lekker in de **** met Fir for free........

Ik ben iets langer dan een jaar geleden lid geworden bij f4f, een jaar fanatiek gesport. Maar toen wilde ik opzeggen omdat ik dansles ging nemen.

Ik heb netjes op tijd een brief verzonden... Maar je raad het al...... Volgens f4f is de brief te laat aangekomen. Dat is onmogelijk!! Want ik was op tijd... Maar helaas niet aangetekent verzonden.... Dus geen bewijs..

En natuurlijk werd er lekker weer geld van mijn rekening afgeschreven.. Dat heb ik terug laten storten en toen kwamen de rekeningen. De administratiekosten zijn inmiddels al zo rond de 200,-! Dat gaat natuurlijk nergens over.....

Ik heb natuurlijk ook al gebeld... Toen kreeg ik een of andere onvriendelijke man aan de lijn, die mij gelijk vroeg of ik de brief wel aangetekent verzonden had.... Dat hij mij dat gelijk vroeg zei mij wel genoeg! Als je je brief blijkbaar aangetekend verstuurd lezen ze die misschien wel???
De mijne dus niet... En zit ik weer een jaar vast aan het abonnement...
Ik vind deze termijnen dus ook nergens op slaan!

Maargoed.... What to do?? Ik heb geen idee.... Ik wil niet betalen omdat ik weet dat ik gelijk heb... Maar wat ik dan wel moet doen....

Ik lees op hier dat veel van jullie het zelfde probleem hebben als ik... Wat hebben jullie gedaan... En wat is de uitkomst?

Ik ben redelijk radeloos... Want de rekeningen zijn steeds hoger en ik heb daar het geld niet voor!

leoenpaula

Re: f4f ellende!!!

Ongelezen bericht door leoenpaula »

Ook ik zit met F4F zwaar in mijn maag. Mijn vrouw is lid geworden in 2007
maar mocht om medische redenen niet verder, dus opgezegd, geen probleem tot zover. Wel bijna 1 jaar voor niets betaald maar daar maakte ik nog geen probleem van, tot er 3 maanden lang €2,95 van de rekening werd afgeschreven.
Ik dacht dat kan niet dus heb ik 2 x dat bedrag gestorneerd (voor de 1ste was ik te laat). Krijg ik van F4F een brief of ik €5,90 weer wilde betalen die ik had terug-
geboekt. F4F opgebeld voor het hoe en waarom, ik had mijn pasje niet
ingeleverd en daar moet ik €2,95 per maand voor betalen. Ik heb ze verteld dat ik per telefoon heb gezegd dat ik dat pasje heb vernietigd om oneigenlijk gebruik te voorkomen. Toen was de boot aan. Eerst kreeg ik een schrijven met €35,00
boete, ik heb ze verteld dat ik geen (mijn vrouw) lid meer ben en dus niet ga betalen aan een club waar ik geen lid meer van ben, verder geen reactie meer , en 2 of 3 weken later weer een brief en nu bijna €85,00 boete. Weer gebeld maar weer een reactie van, Meneer niets mee te maken, gewoon betalen.
Ik zei dat ik NIETS betaal. 6 weken niets gehoord, dacht is over, maar nee,
brief van deurwaarder nu met een boete van maar liefst ruim €123,00.
Ik ben van plan TROSRADAR in te schakelen want hoe kinderachtig moet je zijn om op deze manier €5,90 te innen. Ik heb tot op heden nog steeds niets betaald.
Ik raad iedereen aan NOOIT maar dan ook NOOIT lid te worden van F4F want het zijn voor mij niet meer dan ordinaire oplichters.
Een exlid : :x :x :x

Gesloten