LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fit for free

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
nicker1stg

Fit for free

Ongelezen bericht door nicker1stg »

Ik heb absoluut hulp nodig met het oplossen van mijn probleem met deze k*t sportschool:

Ik ben in December 2012 gestopt bij fit for free de precieze datum weet ik niet meer ivb. met dat ik mijn bewijs van opzeggingsformulier kwijt ben wat ik toendertijd bij het filliaal in Tilburg zelf ondertekend heb en hun hebben dat toen opgestuurd naar hun hoofdkantoor en ik heb het pasje opgestuurd met bijschrift dat ik het abbonement heb stopgezet.Nu weet ik alleen niet meer eerlijk gezegd of ik van hun een bevestiging heb ontvangen dat dat goed gekeurd is. Dat is inmiddels 13 maanden geleden en ik kom er vanaf vorige week achter dat ze vanaf de datum dat ik gestopt ben tot heden gewoon mijn maandelijkse bedrag van het sporten bij fit for free van 16,95 gewoon hebben afgeschreven!!Ik gelijk bellen nadat ik erachter was gekomen naar hun klantenservice en die zegggen dat ze niks in hun computer hebben staan dat ik mijn abbonement heb stopgezet terwijl ik dat voor de volle 100% heb stopgezet vuile oplichters.Ikgelijk me bank gebeld om zoveel mogelijke betalingen terug te laten boeken en dat kon dus van 2 x teruggeboekt worden.Ik de dag erna naar het filiaal in tilburg zelf gegaan om het verhaal uit te leggen en die kunnen op de computer ook niks terugvinden dat ik mijn abbonement heb stopgezet terwijl dat wel zo is.Ik ben dus het bewijs kwijt van dat ik mijn abbonement stop heb gezegd en dat ik mijn pasje heb ingeleverd....wat moet ik hier mee aan?? alle hulp is welkom

smausn

Re: Fit for free

Ongelezen bericht door smausn »

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem! Alleen ik heb online opgezegd. Ze vragen mij als bewijs de bevestigings mail van opzegging maar die kan ik nergens meer vinden omdat 't echt al een jaar geleden is onderhand en ik er van uit ging dat het geregeld was. Weet ook niet wat ik moet doen, ben hier vorige week ook een topic gestart betreft dit probleem en tot nu toe nog geen antwoord gehad.

smausn

Ongelezen bericht door smausn »

En Oja, ik heb nu een incasso bureau achter me aan omdat ik dus ook het geld gestorneerd heb wat door hun afgeschreven is nadat ik al had opgezegd. Heel fijn, heb jij dat nu ook?

Mireille1992

Ongelezen bericht door Mireille1992 »

Beste Nicker1stg,

Ik ben werknemer bij Fit For Free.

Mijn advies is om aan de balie waar je je opzegging hebt ingeleverd nogmaals om een kopie te vragen.
Als het goed is bewaren ze deze gewoon in een map (doe ik wel)
Deze kunnen ze dan koppieren en je een kopie meegeven.
Zo heb jij weer een bewijs van uitschrijving.
Bewaar deze dan goed in een map waar je andere belangrijke spullen ook in bewaart!
Zo weet je altijd waar hij is!

Hopelijk is het zo opgelost anders wil ik je vragen om mij in een PB je naam, geboortedatum en adres te geven zodat ik in het systeem kan kijken of ik iets kan vinden.

Met vriendelijke en sportieve groet,
Mireille
Medewerker Fit For Free

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Je had dus al gelezen dat ze nergens een bewijs van opzegging hebben?
Daar kun je dus ook geen copy van maken....

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

nicker1stg schreef:Ik heb absoluut hulp nodig met het oplossen van mijn probleem met deze k*t sportschool:

Ik ben in December 2012 gestopt bij fit for free de precieze datum weet ik niet meer ivb. met dat ik mijn bewijs van opzeggingsformulier kwijt ben wat ik toendertijd bij het filliaal in Tilburg zelf ondertekend heb en hun hebben dat toen opgestuurd naar hun hoofdkantoor en ik heb het pasje opgestuurd met bijschrift dat ik het abbonement heb stopgezet.Nu weet ik alleen niet meer eerlijk gezegd of ik van hun een bevestiging heb ontvangen dat dat goed gekeurd is. Dat is inmiddels 13 maanden geleden en ik kom er vanaf vorige week achter dat ze vanaf de datum dat ik gestopt ben tot heden gewoon mijn maandelijkse bedrag van het sporten bij fit for free van 16,95 gewoon hebben afgeschreven!!
Nou...
- bewijs van opzegging kwijt
- bevestiging van de opzegging kwijt of nooit gehad
- 13 maanden geld laten afschrijven zonder dat je iets in de gaten hebt...

Vind je het erg vervelend als ik zeg dat je hier geen kant mee op kunt? Het beste (en enige) wat je kunt doen is alsnog opzeggen met een maand opzegtermijn, en dan klaar.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

smausn schreef:Ik heb ongeveer hetzelfde probleem! Alleen ik heb online opgezegd. Ze vragen mij als bewijs de bevestigings mail van opzegging maar die kan ik nergens meer vinden omdat 't echt al een jaar geleden is onderhand en ik er van uit ging dat het geregeld was. Weet ook niet wat ik moet doen, ben hier vorige week ook een topic gestart betreft dit probleem en tot nu toe nog geen antwoord gehad.
Sja, als je na een jaar maandelijkse afschrijvingen eens wakker wordt en je realiseert dat de opzegging kennelijk niet binnen is gekomen? Veel antwoord valt daar niet op te geven, want wat je wil horen wordt je hier niet gezegd, en wat je gezegd gaat worden willen veel mensen niet horen.

Het enige wat je kunt doen is gewoon nog een keer opzeggen met een opzegtermijn van een maand. Doe het gewoon aan de balie, en vraag meteen een bewijs van de opzegging mee. Geldt ook voor het inleveren van het pasje. Dat is de enige manier bij F4F om zeker te weten dat het ook afgehandeld wordt. En daar kunnen ze evengoed nog moeilijk over doen, maar dat doet niet meer ter zake. Binnen is binnen, en bewijs is bewijs.

Gesloten