LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] fitnes first 2 maanden gratis krijg ik niet.

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
brian tel

fitnes first 2 maanden gratis krijg ik niet.

Ongelezen bericht door brian tel »

Beste forummers.

Ik sport al meer dan een jaar bij fitnees first in Almere over de sportschool heb ik geen problemen echter wel met enkele beloftes welke zij maken.

Afgelopen augustus was er een actie. Wanneer je iemand aanmeld krijgt degene die jou aanmeld een maand gratis sporten ik heb vervolgens mijn vriendin en schoonmoeder aangemeld.
In augustus zijn zij enkele keren geweest om te sporten dit kan enkele keren gratis op 13 september hebben zij zich definitief ingeschreven bij de sportschool.
Met degene waarmee mijn schoonmoeder en vriendin het contract hebben afgesloten is besproken dat ik de actie nog tegoed heb omdat mijn vriendin en schoonmoeder in augustus al gratis gesport hebben. Ik krijg dus 2 maanden gratis sporten dit is zowel mondeling als op papier vast gelegd.

Afgelopen maand is mijn lidmaatschap afgeschreven na hierover geïnformeerd te hebben blijkt dat de persoon waar mee het contract is afgesloten is ontslagen. Mij is gemeld dat het werd uitgezocht of ik mijn 2 maanden nog zou krijgen.

Vanavond ben ik gebeld dat ik mijn 2 maanden niet vergoed krijg omdat deze actie in augustus geldig was, vervolgens ben ik hier tegen in gegaan omdat zowel op papier als mondeling is bevestigd dat ik 2 maanden gratis mag sporten. Als tegenprestatie mag ik kiezen tussen een goedkoop horloge of merkloos mp3 spelertje,hiermee ben ik niet akkoord gegaan.

Nou is mijn vraag wat is mijn recht, kan ik deze 2 maanden (80 euro) eisen of heb ik gewoon pech?

MAXIEM

Re: fitnes first 2 maanden gratis krijg ik niet.

Ongelezen bericht door MAXIEM »

brian tel

Ik zou mijn poot stijf houden en eisen dat je die twee gratis maanden wel krijgt.

Sukses, Maxiem.

Gesloten