LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fitness First (Nijmegen) belazerd klanten

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
PJ 66

Fitness First (Nijmegen) belazerd klanten

Ongelezen bericht door PJ 66 »

Nog nooit eerder ben ik zo kwaad geweest als bij Fitness First te Nijmegen. Ik raad eenieder dan ook aan zeker niet bij deze club aan te melden, want voor je het weet heb je gelazer. Ze zijn zo soepel als een deur.

Mijn ervaring: omdat ik nog niet wist of ik aan deze peperdure club wilde deelnemen ging ik naar binnen voor informatie. Opvallend is dat je geen informatie toegestuurd krijgt. Dit doen ze niet omdat ze peperduur zijn. Je krijgt eerst een opgelegde rondleiding van een zgn. trainer en dan komen de prijzen. 150 euro inschrijfgeld voor maximaal drie maanden. 100 euro voor het hele jaar. Klaar? Welnee komt nog veel meer bij. Maar liefst 39,95 administratiekosten en voor een personal trainer ben je nog eens 29,95 kwijt. Daarna nog eens 60 euro per maand!

Omdat ik mij in januari aanmeldde was ik "slechts" 70 euro kwijt en dan heb je nog geen peentje gezweet. Omdat ik nog niet zeker wist hier aan deel te nemen, vroeg ik bedenktijd. Die krijg je. 10 dagen. De trainer zei dat ie alles had uitgelegd (ene Niels) en dat de voorwaarden eigenlijk al uitgelegd waren. Geen problemen dus. Ook mocht je een maand opsparen. Geen probleem zei hij. (Achteraf bleek van wel)

Niets is minder waar. Binnen 10 dagen zegde ik op en wat denk je...70 euro kwijt! Het inschrijfgeld ben je sowieso kwijt (had ie niet verteld) en de rest ben je ook kwijt. Hoewel de trainer vond dat ik mijn geld terug zou krijgen of in ieder geval de triple pack kreeg ie nul op zijn rekwest. Er is mij van alles beloofd en toegezegd maar niets kwam Fitness First na. Ze belde wel de politie op omdat ik ze steeds belde. Dit deden ze omdat ik Radar of Kassa zou benaderen. Wat een flauwe zakken daar. Ik heb werkelijk geen goed woord over van Fitness First. Ook alle mails werden niet beantwoord. Of ze waren ziek of op vakantie.

Fitness First is een sekte waar je beter niet naar binnen kunt komen. U bent gewaarschuwd!
:evil:

LG123

Re: Fitness First (Nijmegen) belazerd klanten

Ongelezen bericht door LG123 »

ik betaal slechts 39,95 per maand en ik hoef helemaal niks te betalen.
ik weet niet wat je uitkraamt maar je hoeft geen administratiekosten te betalen. 29,95 euro is voor 3dagen met een instructeur trainen die geeft aan wat je moet doe en daarna moet je personal training doen en dat zit allemaal in de pakket van bodyfirst je betaalt alleen hier voor en daarna betaal je 39,95 het is vrij goedkoop en fitness first is een luxe club.
misschien heb je lang niet betaalt omdat je de rekening krijgt. het ligt eraan wat je neemt half jaar of een jaar abonement.
ik sport onbeperkt ik betaal een rening van 1200 euro dat ik geen geld hoeft te betalen bij fitness first aankomende 12jaar

Leo The Emperor

Re: Fitness First (Nijmegen) belazerd klanten

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

LG123 schreef:ik betaal slechts 39,95 per maand en ik hoef helemaal niks te betalen.
ik weet niet wat je uitkraamt maar je hoeft geen administratiekosten te betalen. 29,95 euro is voor 3dagen met een instructeur trainen die geeft aan wat je moet doe en daarna moet je personal training doen en dat zit allemaal in de pakket van bodyfirst je betaalt alleen hier voor en daarna betaal je 39,95 het is vrij goedkoop en fitness first is een luxe club.
misschien heb je lang niet betaalt omdat je de rekening krijgt. het ligt eraan wat je neemt half jaar of een jaar abonement.
ik sport onbeperkt ik betaal een rening van 1200 euro dat ik geen geld hoeft te betalen bij fitness first aankomende 12jaar
U reageert op een klacht die meer dan 3 jaar oud is. De situatie bij dit bedrijf kan in de periode volledig zijn veranderd ... :?

Gesloten