Ik wil jullie allen waarschuwen voor deze criminele/onprofessionele sportschool. namelijk Sportschool Woman's World in Rotterdam.
Het volgende is namelijk voorgevallen; onlangs heb ik via Groupon een mooie aanbieding gekocht (3 maanden onbeperkt sporten voor €50) . Na mijn aankoop ben ik er niet meteen aan toe gekomen contact op te nemen met de sportschool dus nam ik contact op omdat ik vanaf 1 december had voorgenomen te beginnen met sporten en de aanbieding ook geldt vanaf 1 december 2014. Ik belde dus op om een intakegesprek in te plannen en de bijbehorende contracten te ondertekenen.
De aardige medewerkster van Woman's World heette ons vriendelijk welkom maakte een gezellig praatje met ons en vroeg ons of wij een uur later terug konden komen om de pasjes om te halen omdat deze nog gemaakt moesten worden. Vonden wij uiteraard geen probleem want wij verheugden ons ernorm op om te gaan sporten! Achteraf bleek dat het helaas niet mogelijk was een intakegesprek in te plannen op deze locatie (zuid), Dus besloten wij naar de locatie in Rotterdam West tegaan( dit is overigens ook de locatie waar wij uiteindelijk wilden gaan sporten omdat dit qua locatie het meest dichtbij is).
Ook namen wij al meteen contact op met de betreffende locatie om aan te kondigen dat wij graag langs wilden komen. Wij werden te woord gestaan door Najwa (een telefonist/stagaire).
Tot onze grote verbazing deelde zij ons mee dat wij geen gebruik meer kunnen maken van deze aanbieding omdat wij schijnbaar te laat waren met het verzilveren van onze bonnen?
Erg frappant? terwijl ik net van een andere locatie kom waar ze administratief alles netjes voor mij in orde hebben gemaakt en mij pasjes hebben meegegeven? Verder wil ik niet te diep in gaan op de manier hoe deze informatie naar nieuwe klanten werd meegedeeld, maar ik kan u wel vertellen dat dit alles behalve professioneel was. Omdat ik merkte dat er met deze dame geen fatsoenlijk gesprek gevoerd kon worden vroeg ik of ik een leidinggevende mocht spreken omdat ik er vanuit ging dat zij dit eventueel wel professioneel op kon pakken. Maar er werd voet bij stuk gehouden dat ik niemand van de leiding mocht spreken omdat deze mij hetzelfde zouden vertellen. Ik geloofde mijn oren niet. Dus besloten wij op eigen houtje weer terug te rijden naar de andere locatie om daar mijn verhaal te kunnen doen. Eenmaal daar aangekomen kreeg ik niet eens de mogelijkheid mijn verhaal te doen omdat Najat (zusje van de eigenaresse)inmiddels al op de hoogte was gesteld van de situatie en zij vertelde ons exact hetzelfde. En dat ik het met de informatie moest doen die haar medewerksteer mij gegeven had.
Toen ik het toch probeerde, en mijn contract wat ik een uur geleden getekend had erbij pakte, werd deze zonder pardon uit mijn handen gerukt!!!! Zo onbeschoft!! Ik wist niet wat mij overkwam. Zij gaf aan dat ze het contract in beslag nam en dat ik deze nooit meer terug zou zien. Ik verzocht haar een aantal keer vriendelijk het contract terug te geven maar zij weigerde en wees me de deur. Wij wisten werkelijk waar niet wat ons was overkomen. Wij stonden voor de deur ten einde raad en besloten de politie in te schakelen. Gelukkig waren zij al gauw terplekke en hebben onze verhalen gehoord. Gelukkig waren zij even verbaasd als wij over hun zeer onprofessionele wijze van handelen, en zij stelden ons in het gelijk.
Vervolgens kwam 10 minuten later de eigenaresse, genaamd linda aan. Ik had eindelijk hoop op een normaal professioneel gesprek. Maar tevergeefs, zij was ook niet voor rede vatbaar en gaf meteen aan dat haar collega's gelijk hebben en dat daar geen discussie over mogelijk is.
Ga niet in zee met deze criminelen!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Groupon en Woman's World Fitness
Groupon en Woman's World Fitness
Laatst gewijzigd door Radar op 22 mar 2016 16:53, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.
Re: Groupon en Woman's World Fitness
Dank voor de waarschuwing, daar moet men dus niet gaan sporten. (En ik ben ook niet zo'n fan van de Groupon aanbiedingen) maar dat terzijde.
-
Wat een belachelijk bedrijf. Ik kan me voorstellen dat u kwaad werd zeg. Totaal respectloos. Het contract uit je hand trekken, in beslag nemen, en onbeschoft zijn. We kunnen het in deze wereld over sommige dingen oneens zijn, maar laten we asjeblieft normaal tegen elkaar blijven doen. Verder wat ternomin zegt, Women world, niet doen.
Een lang verhaal en zeker een onbeschofte manier van handelen van deze sportschool maar als de Groupon voucher verlopen was, kunt u niet zo héél véél verwachten dunkt me.
Vanuit het oogpunt van klantenservice hadden ze, nadat ze de fout om het contract al te ondertekenen al gemaakt hadden, de overeenkomst gewoon moeten honoreren. **** happens en dan instrueer je je medewerkers de volgende keer maar wat beter lijkt me.
Achteraf moet u misschien ook maar blij zijn dat u dáár niet hoeft te sporten! U heeft de voucher laten verlopen dus geld terug van Groupon zit er waarschijnlijk niet in.
Groupon en andere dag-"deals" zijn vaak wat minder voordelig dan ze in eerste instantie lijken.
Vanuit het oogpunt van klantenservice hadden ze, nadat ze de fout om het contract al te ondertekenen al gemaakt hadden, de overeenkomst gewoon moeten honoreren. **** happens en dan instrueer je je medewerkers de volgende keer maar wat beter lijkt me.
Achteraf moet u misschien ook maar blij zijn dat u dáár niet hoeft te sporten! U heeft de voucher laten verlopen dus geld terug van Groupon zit er waarschijnlijk niet in.
Groupon en andere dag-"deals" zijn vaak wat minder voordelig dan ze in eerste instantie lijken.