Tja, HealthCity... Na meer dan een jaar bespied te zijn door twee vrouwelijke schoonmaaksters in de heren kleedkamer/douches en sauna besloot ik na veelvuldig mijn beklag hierover te hebben gedaan een klacht per e-mail aan het hoofdkantoor te versturen. Ik heb mijn klacht duidelijk geformuleerd en aangegeven het meer dan zat te zijn en eindelijk eens antwoord wens op mijn klachten! Wat doet HealthCity... royement! Het poortje blijft dicht en ik ben niet meer welkom. De wereld op z'n kop, ik neem de moeite een veelgehoorde klacht in de herenkleedkamer eens op papier te zetten, en zij... zij dulden geen commentaar en gooien me eruit!
Uiteraard krijgt dit nog een staartje, het is ronduit schandalig hoe de sportschool hiermee omgaat.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Healthcity Enschede
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 28 feb 2012 21:57
Re: Healthcity Enschede
Even een update, Na enkele dagen ben ik afgelopen donderdag gebeld door ene Susan, zij is verantwoordelijk voor de ledenadministraties bij alle Healthcity's en zit op het hoofdkantoor. Na uitvoerig de hele case met haar door genomen te hebben heeft zij aangegeven begrip te hebben voor mijn standpunt, en zal zij na ook de wederpartij gehoord te hebben terug van zich laten horen.
Vandaag maandag werd ik terug gebeld door de regio manager, en inplaats van een excuses wil hij het hele riedeltje nog eens over gaan doen!
Echt niet... ik had alles al met Susan besproken en ga het niet nog eens over doen met een manager die er als een mediator tussen gaat hangen. Daarbij heeft deze de in mijn ogen volstrekt incapabele manager al gehoord en daarbij zijn oordeel al gevormd. Kortom, bij Healtciti ontsnap je niet aan de situatie dat rondom klachten de slager zijn eigen vlees blijft keuren, waanzin!
Inmiddels wordt ik beticht van enorme misstanden, ik heb bedreigd en was agressief volgens het management, van beide is totaal geen sprake, gelukkig heb ik voldoende getuigen die dit kunnen bevestigen. Wel was en ben ik nog steeds heel boos, boos om het feit dat je geroyeerd wordt als klant op het moment dat je een mailtje stuurt aan het hogere management. En dat dat dan bij zo'n lokale manager terecht komt die zich terecht voelt aangesproken op haar prestaties (zonder haar te kennen overigens) en hiernavolgend poogt haar eigen hachje te redden over mijn rug. Ik werd juist boos om het feit dat mijn toegang geweigerd werd vanwege een klacht, niets meer en niets minder. En deze toegangsweigering/royement heeft echt alleen betrekking op mijn klacht per mail!!!!
Uiteindelijk heb ik aangegeven best in gesprek te willen met de regio manager mits ik het professioneel mag opnemen, audio/video, dit wordt met klem geweigerd. Waarom? durven ze de confrontatie met goed fatsoen niet aan?
Ik heb zojuist nog maar weer even gebeld met Susan, zij begrijpt tenminste het dilemma, en schets zelfs ook dat het niet zo zou moeten zijn dat je op grond van een inhoudelijke klacht geroyeerd kan worden (zij kent mijn mail)
Echter is de tijdlijn van belang zegt ze, in weze onzin om dat er geen sprake is geweest van agressie, wel relevant om de kundigheid van haar lokale manager te beoordelen!
Wordt vervolgt, ik heb een ultimatum gesteld dat ik vanaf morgen weer wil kunnen sporten, anders neem ik vervolg stappen!
Vandaag maandag werd ik terug gebeld door de regio manager, en inplaats van een excuses wil hij het hele riedeltje nog eens over gaan doen!
Echt niet... ik had alles al met Susan besproken en ga het niet nog eens over doen met een manager die er als een mediator tussen gaat hangen. Daarbij heeft deze de in mijn ogen volstrekt incapabele manager al gehoord en daarbij zijn oordeel al gevormd. Kortom, bij Healtciti ontsnap je niet aan de situatie dat rondom klachten de slager zijn eigen vlees blijft keuren, waanzin!
Inmiddels wordt ik beticht van enorme misstanden, ik heb bedreigd en was agressief volgens het management, van beide is totaal geen sprake, gelukkig heb ik voldoende getuigen die dit kunnen bevestigen. Wel was en ben ik nog steeds heel boos, boos om het feit dat je geroyeerd wordt als klant op het moment dat je een mailtje stuurt aan het hogere management. En dat dat dan bij zo'n lokale manager terecht komt die zich terecht voelt aangesproken op haar prestaties (zonder haar te kennen overigens) en hiernavolgend poogt haar eigen hachje te redden over mijn rug. Ik werd juist boos om het feit dat mijn toegang geweigerd werd vanwege een klacht, niets meer en niets minder. En deze toegangsweigering/royement heeft echt alleen betrekking op mijn klacht per mail!!!!
Uiteindelijk heb ik aangegeven best in gesprek te willen met de regio manager mits ik het professioneel mag opnemen, audio/video, dit wordt met klem geweigerd. Waarom? durven ze de confrontatie met goed fatsoen niet aan?
Ik heb zojuist nog maar weer even gebeld met Susan, zij begrijpt tenminste het dilemma, en schets zelfs ook dat het niet zo zou moeten zijn dat je op grond van een inhoudelijke klacht geroyeerd kan worden (zij kent mijn mail)
Echter is de tijdlijn van belang zegt ze, in weze onzin om dat er geen sprake is geweest van agressie, wel relevant om de kundigheid van haar lokale manager te beoordelen!
Wordt vervolgt, ik heb een ultimatum gesteld dat ik vanaf morgen weer wil kunnen sporten, anders neem ik vervolg stappen!
Re: Healthcity Enschede
Hans Bronkhorst
Meer dan waarschijnlijk zal er in hun voorwaarden staan, dat royement mogelijk is. Als dat zo is, dan heb je natuurlijk geen poot om op te staan. Advies: neem je verlies en eis (indien van toepassing) dat je het vooruitbetaalde abonnementsgeld binnen 5 werkdagen terugkrijgt.
Maxiem.
Meer dan waarschijnlijk zal er in hun voorwaarden staan, dat royement mogelijk is. Als dat zo is, dan heb je natuurlijk geen poot om op te staan. Advies: neem je verlies en eis (indien van toepassing) dat je het vooruitbetaalde abonnementsgeld binnen 5 werkdagen terugkrijgt.
Maxiem.