LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lidmaatschap opzeggen binnen 1 week

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
psa259

Lidmaatschap opzeggen binnen 1 week

Ongelezen bericht door psa259 »

Goedenavond,

Ik heb vorige week een lidmaatschap afgesloten, nog niet betaald. Nu wil ik ervan afzien. Is dit mogelijk? en welke voorwaarden zitten hieraan?

MVG Pierre

dhc

Re: Lidmaatschap opzeggen binnen 1 week

Ongelezen bericht door dhc »

Wat voor lidmaatschap? Blaadje, sportclub?

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als het lidmaatschap is gesloten online of als er spraken is van colportage dan zijn er mogelijkheden. In dit geval kun je het beste zo snel mogelijk een aangetekende brief versturen. Als je er al gebruik van hebt gemaakt dan zou het een probleem kunnen worden.

Ook is het mogelijk als dit contractueel overeengekomen is / wordt.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Ligt er natuurlijk aan van welke diensten je gebruik wil maken....online lid worden van de Consumentenbond om testen in te zien betekent dus NIET dat je meteen weer kan opzeggen..
Maar daar weet jij toch alles van.....

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Gezien de rubriek ... sport & Fitness....

Maar ik denk dat je er toch voor 1 jaar aan vast zit mits ze de voorwaarden hebben gegeven...
Als ze dat niet gedaan hebben zit je ook niet aan voorwaarden vast als opzegtermijn dus kreeg je info of niet?

psa259

Ongelezen bericht door psa259 »

Ik heb geen informatie gehad over voorwaarden waarin ik binnen een bepaald termijn zou kunnen opzeggen, ik heb nu contact met hun, maar zelf zijn ze er blijkbaar ook niet zeker van.

Gesloten