Ik heb onterecht 40,- aanmaniningskosten opgelegd gekregen van fit for free. Ik heb een abbo van 16.95,- p/m en ineens moet ik 56.95,- betalen (16.95,- + 40,- aanmaniningskosten) dit terwijl ik nooit geen eerder aanmaning heb gehad.Zie commentaar f4f.
1e contact:
Op 21-11-2011 heb ik een bedrag van 51.90,- euro naar rekening:627896111 overgemaakt o.v.v. 013008402, FFF 13 Barendrecht.
Nu heb ik weer een brief van jullie ontvangen waarin jullie vragen om een bedrag van 56.95,- euro o.v.v. het zelfde nummer (013008402) die ik reeds al betaald heb.
Zo wie zo kloppen beide bedragen niet, niet de 51.90,- euro en ook niet de 56.95,- euro, aangezien ik een abonnement heb van 16.95,- per maand.
En als je 16.95,- x 3 doet dan is dat: 50.85,- dus zowel de 51.90,- als de 56.95,- kloppen niet. En ik heb al een bedrag van 51.90,- betaald.
Zouden jullie A.U.B. jullie administratie hierop na willen zien.
Antwoorf4f:
Beste ……..,
Deze betaling hebben wij inderdaad ontvangen.
Er staat nog een bedrag van € 56,95 open. Dit is 1x € 16,95 + 40 euro aanmaningskosten omdat er elke keer niet kan worden geincasseerd.
Wanneer er elke keer niet kan worden geincasseerd komen er dus aanmaningskosten bij. Dit begint bij 9 euro en kan oplopen tot 40 euro.
Hoop je hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
Mocht je nog vragen hebben dan kun je het beste even langs de balie komen.
Met sportieve groet,
Kimberley
Fit For Free Barendrecht.
www.fitforfree.nl
Pesetastraat 52-56
2991 XT Barendrecht
T 0900 – 34 83 67 37 33
2e contact:
Goedenavond,
Ik vindt het abnormaal dat een bedrag van 16.95,- euro op kan lopen tot 56.95,- euro, zonder dat er ooit enige correspondentie jullie zijde over het opstaande bedrag van 16.95,- is geweest waarin jullie verwijzen naar eventuele aanmaningskosten. Maar ik ben blij met dit mailtje ik ga hier werk van maken en neem contact op met de ombudsman en met Radar en met mijn rechtsbijstandverzekering waarin ik ze jullie mailtje zal voorleggen. Ook zal ik dit mailtje gebruiken in reviews op internet. Ook zal ik familie leden over deze praktijken inlichten en al mijn vrienden die bij jullie trainen en ingeschreven staan en zal ze verzoeken om het contract bij FFF niet meer te verlengen en naar een andere sportschool te gaan.
Kunnen jullie wel tegen 18 jarige jongeren, dit is gewoon bedrog en uitklopperij. De enige aanmaning die ik ooit heb gehad is die van 51.90,- euro en die is voldaan over andere openstaande bedragen is nooit correspondentie van jullie zijde geweest.
Antwoord f4f:
Beste …….,
Je wordt altijd door ons geinformeerd door middel van een brief die naar je huisadres wordt gestuurd.
Ik neem aan dat je deze ook hebt ontvangen?
Vervelend dat de kosten zo hoog oplopen alleen je krijgt nu eenmaal aanmaningskosten erbij op het moment dat er elke keer niet kan worden afgeschreven.
Dit staat ook in de algemene voorwaarden.
Wij zijn niet op geld uit alleen zoals bij elk ander lid moeten de betalingen op tijd bij ons binnen zijn.
Dit geldt voor elk bedrijf waarbij je een contract afsluit.
Nogmaals, mocht je meer vragen hebben dan kun je altijd langs de balie komen.
Met sportieve groet,
Kimberley
Fit For Free Barendrecht.
3e contact:
Ik heb geen ene brief ontvangen van jullie, stuur mij maar kopies van de brieven, ik bedoel als de aanmaningen zijn van 9 oplopend naar 40 euro dan moeten er 5 a 6 brieven verstuurt zijn. Dus stuur de kopietjes maar, ik ben benieuwd.
Antwoord f4f:
Beste …….,
Op deze manier ga ik niet met je communiceren.
Ik wil dit best voor je uitzoeken maar dan moet de communicatie wel op een normale manier gaan.
Klopt het adres nog steeds wat je destijds door hebt gegeven?
Met sportieve groet,
Kimberley
Fit For Free Barendrecht
Gewenste oplossing:
Als alle klanten van f4f massaal weg trekken dit zijn gewoon Maffia praktijken. Sluiten die handel..!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onterechte aanmaningskosten Fit 4 free
Re: Onterechte aanmaningskosten Fit 4 free
De kernboodschap van de reactie van fit4free klopt wel ? :
dat er elke keer niet kan worden afgeschreven.