Beste mensen,
Mijn sportschool waar ik op dit moment een contract heb getekend wordt overgenomen door Fit4Free. Nu heb ik in het verleden al negatieve ervaringen mee gehad, en wil ik er van af. De openingstijden zijn verminderd (in het weekend een uur eerder dicht). Op de volgende pagina staat alles over de overnamen http://www.fitforfree.nl/fitness-club/
Zojuist heb ik contact gehad met de klantenservice en werd ik al een stuk vee behandeld. Ik heb uitgelegd dat ik graag mijn contract wil laten ontbinden, omdat ik negatieve ervaringen heb in het verleden en de openingstijden nadelig uitpakken voor mij, en gevraagd of de dame in kwestie mij ermee kan helpen. Haar reactie was dat Fit4Free alle contracten zonder pardon overneemt, en dat mijn plannen niet doorgaan. Ik heb haar verteld dat ik het daar niet mee eens was, en der reactie daarop was 'Dat ik het zelf maar uit moest zoeken'. Als laatste vertelde ze dat ik een bezwaar kan indienen via de post.
Nu wil ik hier heel graag van af, alleen weet ik niet precies hoeveel ik in mijn recht staat. Kan iemand mij hier helpen met het opstellen van een degelijke opzeg brief, en vertellen wat mijn rechten zijn?
Nogmaals, ik wil heel erg graag van deze sportschool af. Heb met plezier gesport bij The Fitnessclub, maar ik ben bang dat dat bij Fit4Free,mede door mijn verleden, niet zal gaan gebeuren!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overname The Fitnessclub door Fit4Free
Re: Overname The Fitnessclub door Fit4Free
bij elke contractsovername geldt volgens mij een opzegmogelijkheid. Je hebt immers met A een overeenkomst, en B gaat het continueren. Dat was niet de opzet van je contract.
Ik zou geen klacht indienen, ik zou per overname datum het contract laten ontbinden.
Wellicht kunnen de huisadvocaten, Olaf en Alfatrion, je voorzien van prachtige wetsmijterij.
Ik zou geen klacht indienen, ik zou per overname datum het contract laten ontbinden.
Wellicht kunnen de huisadvocaten, Olaf en Alfatrion, je voorzien van prachtige wetsmijterij.
-
ik heb me meer dan 1,5 jaar geleden afgemeld bij the fitnessclub die nu is overgenomen door FFF, er is nu binnen 2 dagen meer dan 50 euro van me rekening afgeschreven door FFF terwijl ik nergens lid van ben!!!!! ik heb een mail gestuurd waar ze niet op reageren dus heb ik het zelf gedaan. ik heb me geld terug geboekt en zag dat ze het al eerder hebben geprobeerd maar toen stond er niet genoeg op me rekening gelukkig. ik heb dan ook een incassoblokkade gedaan waardoor ze er niets meer af kunnen schrijven
Ook bij me moeder is 75 euro afgeschreven door FFF ik en me zusje waren lid 6 maanden geleden uitgeschreven bij the fitnessclub. ook me moeder heeft het terug geboekt.
Het is echt waardeloos hoe kan dit gebeuren ik ben geen lid echt allang niet meer al meer dan 1,5 jaar niet meer.
Ook bij me moeder is 75 euro afgeschreven door FFF ik en me zusje waren lid 6 maanden geleden uitgeschreven bij the fitnessclub. ook me moeder heeft het terug geboekt.
Het is echt waardeloos hoe kan dit gebeuren ik ben geen lid echt allang niet meer al meer dan 1,5 jaar niet meer.
Vorig jaar sept. had ik me bij The Fitness Club aangemeld en jaar vooruit betaald. Daar heb ik tijdje getraind tot we bericht vernamen van overname van Fit For Free.
Dat was okt / nov 2014.
Op de sportschool werd mij verteld dat ik mijn pas moest inleveren en abonnement moest omzetten naar fit for free als ik er wou blijven trainen.
Na 1x vrijblijvend rond te hebben gekeken zag ik hier van af en ben nooit meer daar naar binnen gegaan.
Heb me bij andere sportschool aangemeld Total Training Center en daar train ik nu nog steeds.
Bij Fit For free nergens voor getekend geen nieuw contract niks wil niks met die sportschool te maken hebben staat overal slecht aangeschreven en publiek is lastig overal wachttijden voor binnen veel te druk.
Ik probeer nu tijdje in contact te komen met f4f maar is heel moeilijk sportschool ben ik langs geweest maar daar kunnen ze mij niet helpen
Telefonisch paar keer gebeld 0900 nummer toch geprobeerd maar moeilijk na 3x bellen eindelijk iemand aan de lijn gehad. Verhaal uitgelegd maar die zegt dat ik toch moet betalen en dat ik lid ben zonder pasje en zonder lidnummer.
Heb ze verteld dat ik mijn contract niet heb omgezet en dat ik zelf bepaal welke sportschool ik train. Niet bij f4f.
Nu mijn vraag is hoe los ik dit op met deze koekenbakkers ?
Want ik betaal jaarcontract bij fitness club en na 2 maanden kan ik daar niet meer trainen door overname van f4f.
Ze hebben 10 maanden van mij afgepakt en nu willen ze dat ik nog eens een jaar ga betalen aan een sportschool waar ik niks mee heb en niet mijn keuze is.