LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Prijs speciaal abonnement sportschool

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
bak
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 feb 2016 16:00

Prijs speciaal abonnement sportschool

Ongelezen bericht door bak »

Mijn sportschool stuurt een mailing rond met speciaal maand tarief voor alle locaties in nederland. Mijn huidige tarief is hoger dus ik geef aan dat ik graag over wil naar dat goedkopere tarief, van de mailing. Nu kan dat niet want het is blijkbaar niet van toepassing voor de locatie waar ik sport. Er staat nergens in de mailing dat er locaties uitgesloten zijn. Kan dit zomaar, onder de noemer: "sorry drukfout" Ik hoor graag of iemand hier kennis over heeft.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 feb 2016 16:34, 2 keer totaal gewijzigd.

Uw Jurist
Berichten: 851
Lid geworden op: 01 apr 2006 10:14
Contacteer:

Re: Prijs speciaal abonnement sportschool

Ongelezen bericht door Uw Jurist »

Wat staat er precies in de tekst van de mailing? Wat staat hierover in de toepasselijke voorwaarden? Hebt u een abonnement voor onbepaalde tijd of bepaalde tijd?

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

bak
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 feb 2016 16:00

Re: Prijs speciaal abonnement sportschool

Ongelezen bericht door bak »

Mailing is een folder, namens alle vestigingen, die huis aan huis is gestuurd. Voorwaarden zijn niet bij de mailing gestuurd. (Heb ik nooit ontvangen) heb abonnement voor onbepaalde tijd. Sportschool geeft aan dat deze spec. abonn. prijs niet geldig is voor de vestiging waar ik sport, maar dat staat nergens in de folder. Dus geeft hoofdkantoor aan dat dit een druk fout is en dat ze dat in de tekst hadden moeten aangeven, maar dat hebben ze dus niet gedaan.

Uw Jurist
Berichten: 851
Lid geworden op: 01 apr 2006 10:14
Contacteer:

Re: Prijs speciaal abonnement sportschool

Ongelezen bericht door Uw Jurist »

Zoals u het omschrijft hebt u recht op het lagere tarief.

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

Pareltje31
Berichten: 420
Lid geworden op: 19 nov 2010 11:34

Re: Prijs speciaal abonnement sportschool

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

staat er niet bij drukfouten voorbehouden?

bak
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 feb 2016 16:00

Re: Prijs speciaal abonnement sportschool

Ongelezen bericht door bak »

Monique en Pareltje bedankt voor het reageren. Nergens staat voorbehoud van drukfouten !

Moneyman
Berichten: 30336
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Prijs speciaal abonnement sportschool

Ongelezen bericht door Moneyman »

Dan zou je gewoon die prijs moeten krijgen. Maar goed, veel meer dan nog een keer het gesprek aangaan kan je niet doen. Want je gaat er niet voor procederen ;)

Uw Jurist
Berichten: 851
Lid geworden op: 01 apr 2006 10:14
Contacteer:

Re: Prijs speciaal abonnement sportschool

Ongelezen bericht door Uw Jurist »

Moneyman schreef:Dan zou je gewoon die prijs moeten krijgen. Maar goed, veel meer dan nog een keer het gesprek aangaan kan je niet doen. Want je gaat er niet voor procederen ;)
Nee, maar mischien wel de krant bellen of het op internet zetten .... :)
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

Gesloten