LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] profvoetbal een sport of gewoon zaken doen?

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
willem de 16de

profvoetbal een sport of gewoon zaken doen?

Ongelezen bericht door willem de 16de »

profvoetbal een sport of gewoon zaken doen?

Ik vind er geen moer meer aan wanneer ik naar profvoetbal kijk. :shock:
Die gasten worden gewoonweg verhandeld en wie het meest kan en wil betalen heeft de beste spelers en trainers. Waar ze vandaan komen maakt geen r**t uit!
Ik voel mij gewoon belazerd wanneer ik ernaar kijk omdat ik het besef van het zakelijke aspect in die "industrie" niet kan loslaten. En dan die maffe doorzichtige komedies :!: :roll: Gatverrrrrr :!:
Een totaal andere beleving vind ik een potje voetbal van twee onbeduidende clubs. Daar bestaat meestal het woord SPORTIEF nog en is een speler op aan te spreken. In de profvoetballerij zouden ze een lachstuip krijgen wanneer iemand met "sportief" zou aankomen.
Ik zag in Brazilie onlangs een stelletje straatkinderen tegen hun opvoeders van hun opvanghuis spelen. Dat was pas gaaf spel. :lol:
De massa WIL zich gewoon laten belazeren. En massahysterie bij voetbal is een zorgelijke verslaving voor velen zonder dat zij daar weet van hebben. :oops:

Toolboy

Re: profvoetbal een sport of gewoon zaken doen?

Ongelezen bericht door Toolboy »

Maar daar komt verandering in.

De Dames profs gaan aan hun competitie beginnen in augustus.

Willemien kan dus nu d`r kunsten laten zien op het gras :lol: .
Wordt voetbal weer leuk :wink:

caruso

Ongelezen bericht door caruso »

En daar hebben we weer een `topic die ruimte geeft voor van alles en nog wat!
Ik zal even beginnen: Willem, dat commerciële gedoe bij het voetbal is al een jaar of twintig aan de gang!
En als jij je daar aan ergert kijk dan niet! Maar kijk dan liever helemaal niet meer naar sport op TV. Is allemaal afhankelijk van kijkcijfertjes en commercie. Olympische spelen, diverse WK's, EK's, allemaal niet meer mogelijk zonder commercie!
En dat amateurvoetbal staat tegenwoordig ook elke maandag negatief in de krant als er weer eens een speler, coach, grens-of scheidsrechter is gemolesteerd!
Hoezo sportief?

willem de 16de

Ongelezen bericht door willem de 16de »

Wordt voetbal weer leuk
De Nationale vereniging voor gefrustreerde geemancipeerde dames willen dat het damesvoetbal uitsluitend topless gespeeld mag worden.
Dat o.a. met het oog (van de mannen) op meer serieus genomen te worden en kijkers te trekken.
DAT lijkt mij een schot in de ROOS! :wink:

Ik zal er zijn!

caruso

Ongelezen bericht door caruso »

Ik denk dat je dit topic beter kunt verplaatsen naar de site van de KNVB. Dit heeft niets maar dan ook niets met consumentenzaken en/of dienstverlening te maken.
Weg ermee!

Gesloten