Als volgt mijn ervaringen met Snowworld fitness Zoetermeer:
Bij het afsluiten van een jaarabonnement bij Snowworld fitness Zoetermeer is het mogelijk om een half jaar gratis skiën cadeau te krijgen: Een prima actie zou je denken. Maar... je moet dan wel , zodra de termijn van het jaarabonnement afloopt, je melden bij de receptie. Doe je dat niet, dan beschouwd Snowworld het abonnement als een stilzwijgende verlenging en loop je de actie mis. Vooraf wordt deze "regeling" helaas niet bekend gemaakt. Als je er later achterkomt heb je gewoon pech en gaat een half jaar gratis skiën aan je neus voorbij. Zo "beloont" Snowworld haar trouwe klanten!
Ook v.w.b. de opzegtermijn moet je bij Snowworld fitness alert zijn. Want als je om een goede reden even niet in de gelegenheid bent om gebruik te maken van de fitness faciliteiten, hoef je niet te rekenen op enige coulance. Het feit dat je al 6 jaar trouw lid bent, maakt ook hier voor Snowworld fitness niets uit!
Met het voorleggen van je probleem bij de receptie en bij de secretaresse van de manager kom je niet verder: Regels zijn regels. Wil je het probleem voorleggen aan de directie dan heb je al weer pech, want het e-mailadres van de directie wordt niet verstrekt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Snowworld Zoetermeer fitness
Re: Snowworld Zoetermeer fitness
Gaat het er niet op deze manier aan toe bij zo ongeveer elke sportschool?
Wat ik alleen niet snap.. Wanneer gaat dat halve jaar skiën in? Want je zegt nu dat er een half jaar skiën aan je neus voorbij gaat, hoezo dat dan? Krijg je dat halve jaar skiën pas een jaar nadat je een abonnement hebt afgesloten? Vreemde regeling dan!
Wat ik alleen niet snap.. Wanneer gaat dat halve jaar skiën in? Want je zegt nu dat er een half jaar skiën aan je neus voorbij gaat, hoezo dat dan? Krijg je dat halve jaar skiën pas een jaar nadat je een abonnement hebt afgesloten? Vreemde regeling dan!
Met lichte verbazing lees ik het bericht over 'mijn' fijne sportschool! Ikzelf sport ook al jaren bij Snowworld Fitness en herken deze klacht totaal niet. De dames van de receptie zijn juist altijd zeer attent en denken altijd mee over oplossingen. Daarnaast denk ik zelf dat dit soort acties zijn gericht op nieuwe leden en niet op ons als sporters. Ikzelf heb ook van een leuke actie gebruik gemaakt toen ik lid werd, en verwacht dit niet elk jaar opnieuw. (net als met mijn abonnement voor telefoon & krant).
En ze hebben toch een paar keer per jaar een VIP week waarin je met een actie je abonnement kan verlengen? (plus allemaal leuke andere activiteiten)
Met vriendelijke groet,
Yaiza
En ze hebben toch een paar keer per jaar een VIP week waarin je met een actie je abonnement kan verlengen? (plus allemaal leuke andere activiteiten)
Met vriendelijke groet,
Yaiza
Zo, jij hebt je kerstbonus veiliggesteld.Yaiza schreef:Met lichte verbazing lees ik het bericht over 'mijn' fijne sportschool! Ikzelf sport ook al jaren bij Snowworld Fitness en herken deze klacht totaal niet. De dames van de receptie zijn juist altijd zeer attent en denken altijd mee over oplossingen. Daarnaast denk ik zelf dat dit soort acties zijn gericht op nieuwe leden en niet op ons als sporters. Ikzelf heb ook van een leuke actie gebruik gemaakt toen ik lid werd, en verwacht dit niet elk jaar opnieuw. (net als met mijn abonnement voor telefoon & krant).
Met vriendelijke groet,
Yaiza
Yaiza,
Hierbij wil ik reageren op je reactie "Mijn fijne sportschool". Pas nu loop ik tegen een aantal zaken aan die vroeger onder Special Sport niet voor kwamen. Zoals je je misschien nog kunt herinneren, kreeg je bv. bij Special Sport altijd een brief met een vermelding dat je abonnement over zoveel maanden afliep. Dit als herinnering. Dat was een prima service, gebeurt nu niet meer.
Bij Special Sport is het ook eens een keer voorgekomen dat ik even niet in de gelegenheid was om te sporten; dat was toen geen enkel probleem. Het abonnement werd gewoon verlengd.
Overigens vermeld ik nergens dat de dames van de receptie niet vriendelijk zouden zijn, dat zijn ze nl. wel. Alleen zijn ze aan de balie blijkbaar strikt gebonden aan regels. Ook mijn e-mail wisseling met de secretaresse van de manager getuigd hiervan.
Graag hoor ik van je, hoe jij je problemen hebt opgelost. Ik heb nl. steevast te horen gekregen dat ze me niet tegemoet kunnen komen omdat dit niet eerlijk is t.o.v. andere leden.
Daarom zou ik graag een voorbeeld van je hebben van een oplossing.
Tot zover mijn reactie op je opmerking over de coulance regeling.
V.w.b. het skien het volgende. Ik ben het met je eens dat een aanbieding eenmalig kan zijn. Maar in dit geval zit het 'm in de stilzwijgende verlenging. Ik vraag me af hoe ik had moeten weten dat ik me, om opnieuw voor de actie in aanmerking te komen, bij de balie had moeten melden. Had ik dat nl. gedaan dan had ik zonder problemen weer een half jaar skien gekregen.
De acties die je noemt bij kranten en telefoons zijn gewoon eenmalig. Het is daar niet zo, dat als ik bel om te verlengen, ik nogmaals in aanmerking kom voor de aanbieding.
VIP weken zijn prachtig maar ze zijn vooral gericht op het werven van nieuwe leden. Als vaste klant heb je daar weinig voordeel van. Bovendien zitten de extra's die dan georganiseerd worden bij een onbeperkt abonnement in het vaste pakket.
Hierbij wil ik reageren op je reactie "Mijn fijne sportschool". Pas nu loop ik tegen een aantal zaken aan die vroeger onder Special Sport niet voor kwamen. Zoals je je misschien nog kunt herinneren, kreeg je bv. bij Special Sport altijd een brief met een vermelding dat je abonnement over zoveel maanden afliep. Dit als herinnering. Dat was een prima service, gebeurt nu niet meer.
Bij Special Sport is het ook eens een keer voorgekomen dat ik even niet in de gelegenheid was om te sporten; dat was toen geen enkel probleem. Het abonnement werd gewoon verlengd.
Overigens vermeld ik nergens dat de dames van de receptie niet vriendelijk zouden zijn, dat zijn ze nl. wel. Alleen zijn ze aan de balie blijkbaar strikt gebonden aan regels. Ook mijn e-mail wisseling met de secretaresse van de manager getuigd hiervan.
Graag hoor ik van je, hoe jij je problemen hebt opgelost. Ik heb nl. steevast te horen gekregen dat ze me niet tegemoet kunnen komen omdat dit niet eerlijk is t.o.v. andere leden.
Daarom zou ik graag een voorbeeld van je hebben van een oplossing.
Tot zover mijn reactie op je opmerking over de coulance regeling.
V.w.b. het skien het volgende. Ik ben het met je eens dat een aanbieding eenmalig kan zijn. Maar in dit geval zit het 'm in de stilzwijgende verlenging. Ik vraag me af hoe ik had moeten weten dat ik me, om opnieuw voor de actie in aanmerking te komen, bij de balie had moeten melden. Had ik dat nl. gedaan dan had ik zonder problemen weer een half jaar skien gekregen.
De acties die je noemt bij kranten en telefoons zijn gewoon eenmalig. Het is daar niet zo, dat als ik bel om te verlengen, ik nogmaals in aanmerking kom voor de aanbieding.
VIP weken zijn prachtig maar ze zijn vooral gericht op het werven van nieuwe leden. Als vaste klant heb je daar weinig voordeel van. Bovendien zitten de extra's die dan georganiseerd worden bij een onbeperkt abonnement in het vaste pakket.
BartSBB,
Het half jaar skien krijg je bij het afsluiten en bij het verlengen (wel melden bij de balie) van een jaarabonnement. De tijd mag je zelf bepalen, maar moet uiteraard wel vallen binnen de periode van het jaarabonnement. Op zich een hele mooie aanbieding.
Het half jaar skien krijg je bij het afsluiten en bij het verlengen (wel melden bij de balie) van een jaarabonnement. De tijd mag je zelf bepalen, maar moet uiteraard wel vallen binnen de periode van het jaarabonnement. Op zich een hele mooie aanbieding.