LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VES Certificaat Jeroen Maas Sport Company

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
martinvangolen

VES Certificaat Jeroen Maas Sport Company

Ongelezen bericht door martinvangolen »

Ik wilde na 3 jaar sporten opzeggen omdat ik de 59 euro per maand niet meer op kan brengen en alle cenjes nodig heb om alle eindjes aan elkaar te krijgen. Per 1 juni schriftelijk opgezegd bij Jeroen Maas Sport Company (met de nadruk op Company) in Hoofddorp. Ook keurig een bevestiging gehad waarin stond dat per juni 2012!! mijn abonnement wordt beeindigd.....
Ik ben gesproken met de persoon die daar over gaat en zij vertelde mij dat ze geen uitzondering konden maken, dit zou een precedent scheppen, de wet geeft hen het recht mijn aan mijn jaarcontract te houden.
Een email naar de eigenaar, inderdaad Jeroen Maas, leerde mij dat welness zijn welzijn betekent want ik kreeg hetzelfde verhaal , deze keer met een verwijzing naar het VES certificaat: een stukje email en Maas praat:
Naar aanleiding van uw mail wijs ik u er op dat JMSC als gecertificeerd
VES sportcentrum verplicht is zich ten allen tijde aan de juridisch
vastgelegde voorwaarden te houden. Zelfs indien wij dat zouden wensen is
het aan ons niet toegestaan hierop een uitzondering te maken, zelfs niet
ten gunste van een gewaardeerde klant, omdat wij hiermee een juridisch
precedent zouden scheppen dat weerslag zou hebben op alle
gecertificeerde organisaties.
...wie adviseert mij om dit soort praat ongedaan te maken en deze dieven aan de ketting te leggen..?
Een wetswijziging gaat per 2012 in maar ik moet nu nog een jaar 60 euro betalen voor een gym waar ik nu al helemaal nooit meer wil komen...
Heeft iemand advies om het VES Sport certificaat te tackelen....?
Het is enorm schil waar ze zich achter verschuilen.......

Martin

crazyme

Re: VES Certificaat Jeroen Maas Sport Company

Ongelezen bericht door crazyme »

Precies, het is gemakkelijker om te zeggen het mag niet dan "ik wil het niet".

En daar kan ik wel inkomen omdat het een klant niet is uit te leggen waarom er opzegtermijnen zijn. Een klant kijkt niet verder dan zijn eigen portemonnee lang is, en een ondernemer heeft te maken met kosten en investeringen.

Het blijkt ook wel weer aangezien er alles uit de kast wordt gehaald om onder de opzegtermijn uit te komen, een termijn welke je kende bij het aangaan van de overeenkomst.

sephora30

Re: VES Certificaat Jeroen Maas Sport Company

Ongelezen bericht door sephora30 »

Ik zie niet in waarom het dieven zijn. Jij hebt een contract en daar zitten bepaalde voorwaarden aan vast. Dat jij deze niet kent is jouw probleem. En als je het niet eens was met deze voorwaarden had je geen lid moeten worden.

Gesloten