Dag mensen,
op 23-8-2012 heeft Basic Fit mijn opzegging ontvangen.
Ik heb een contract lopen vanaf 19-11-2009. Ze hebben toen naar ratio 6.78 euro vanaf
contract datum t/m 1-12-2010 afgeschreven.
Nu vertellen ze mij dat mijn contract per 01-12-2012 opgezegd wordt ipv 19-11-2012??
Zie ik wat over het hoofd?? Gezien de voorwaarden waar ik voor het getekend staat er nergens dat je
contract pas ingaat vanaf de 1e van iedere maand. Ik heb ze een mail gestuurd dat ik per 19-11-2009 een contract ben
aangegaan vanaf die datum voor een jaar en dan stilzwijgend verlengd, etc.
Nu sturen ze mij het volgende terug:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
U bent lid geworden op 19-11-2009 zoals u al aangeeft, u heeft daarvoor een pro rata betaald van €6,78
Het jaar lidmaatschap van 12 maanden maal €16,95 is ingegaan op 01-12-2009
Hoorn heeft een opzegtermijn van 2 maanden VOOR de einddatum 1-12
Wij hebben uw opzegging ontvangen op 23-08-2012 dus dat is ruim op tijd.
Uw einddatum blijft 01-12-2012
Met vriendelijke groet,
Team Klantenservice Basic-Fit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heeft iemand ook deze ervaring dat je contract per de 1e van de maand wordt aangegaan en een andere einddatum krijgt als wat op contract staat waarvoor je hebt getekend ???? Of weet iemand hoe dat zit?
Ik ben benieuwd, heb de regels van mijn contract gelezen waarvoor ik heb getekend en kan alleen een opzegtermijn van 2 maanden vinden voor je contractdatum!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vraag opzegging Basic-Fit
-
Re: vraag opzegging Basic-Fit
Er zijn meer bedrijven en instanties die de 1e van de maand aanhouden. dat bevreemd me niet.
Als het niet in de voorwaarden staat kunnen ze het inderdaad zo doen.
U bent wel accoord met de opzegtermijn van 2 maanden (dus ruim 33 euro)
het lijkt erop dat u dus heisa probeert te maken voor slechts € 6,78
Het lidmaatschap heeft u in die 2 jaar € 406,80 heeft gekost. Die hale maand kost € 6,78, dus het totaal in die 2 jaar is € 413,58,..
Peanuts! .....so what.
Als het niet in de voorwaarden staat kunnen ze het inderdaad zo doen.
U bent wel accoord met de opzegtermijn van 2 maanden (dus ruim 33 euro)
het lijkt erop dat u dus heisa probeert te maken voor slechts € 6,78
Het lidmaatschap heeft u in die 2 jaar € 406,80 heeft gekost. Die hale maand kost € 6,78, dus het totaal in die 2 jaar is € 413,58,..
Peanuts! .....so what.
-
en dan betreft het geen 2 maar 3 jaar...Het lidmaatschap heeft u in die 2 jaar € 406,80 heeft gekost
Oftewel: die berekening klopt niet.Leo The Emperor schreef:en dan betreft het geen 2 maar 3 jaar...Het lidmaatschap heeft u in die 2 jaar € 406,80 heeft gekost
Maar volgens mij mogen ze dit gewoon doen..
Ik betaal overigens 50 euro per maand, dus het bedrag van Basic-fit valt reuze mee.