LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fitforfree - Fit For Free - Pasjesoplichting - Deel 765

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
Giovani74

Fitforfree - Fit For Free - Pasjesoplichting - Deel 765

Ongelezen bericht door Giovani74 »

Ik dacht vorig jaar van een goede deal gebruik te maken bij fitforfree.

Helaas kon ik maar 5 maanden sporten want daarna wist ik al dat ik naar het buitenland moest. "Dat is geen probleem" zeiden ze me bij de balie "gewoon een kopie van uw ticket opsturen en een brief erbij met de opzegging".

Zo gezegd zo gedaan. Krijg ik een brief terug "Dat kan niet meneer, alleen als u permanent naar het buitenland verhuisd kunt u eerder opzeggen".

Ik terug naar de vestiging, wordt alles glas hard ontkent. Ik denk voorruit dan maar betalen, zit weinig anders op. Tevens gelijk opgezegd. Kom ik later terug uit het buitenland, blijkt dat Fir For free gewoon was door gegaan met het afschrijven van kleine bedragen, ook na be-eindiging van mijn abonnement.

Ik een brief geschreven. Geen antwoord. Email. Antwoord: "Ja meneer u had uw pas moeten inleveren, uw pas is namelijk een kortingspas waarvoor u een lidmaatschap bent aangegaan".

Nou breekt mijn klomp. Wat een sneaky mannetjes om zo iets in de kleine lettertjes weg stoppen en te verkopen aan niets wetende klanten.

Ik het geld natuurlijk gestorneerd want ik wilde helemaal geen vreemde kortingskaart. Nu dreigen ze met incasso.

Op mijn brieven geven ze geen antwoord.

Ik zou iedereen aanraden ergens anders te gaan sporten. En wie zoekt op fitforfree op google zal zeer veel soort gelijke antwoorden vinden.

Frenchbull

Re: Fitforfree - Fit For Free - Pasjesoplichting - Deel 765

Ongelezen bericht door Frenchbull »

bij mij beweren ze helaas nooit mijn pas te hebben ontvangen. Ben nu al bijna 2 jaar bezig met deze zaak en was het een paar maanden geleden goed zat. Heb de incasso (2 jaar onterecht elke maand) stopgezet en nu heb ik een incassobureau aan mn broek hangen. Ze dreigen zelfs met een deurwaarder!

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

Als je maar een beetje op de hoogte bent van de berichten op de verschillende consumentensites, dan weet je gewoon dat je met sommige bedrijven beter geen overeenkomsten kunt afsluiten.

Maxiem.

Frenchbull

Ongelezen bericht door Frenchbull »

tja in 2008 afgesloten in idd kop in het zand steken....nu dreigen ze met loonbeslag dus de soap gaat nog door.

kees555

Ongelezen bericht door kees555 »

FIT FOR FREE is een oplichtersbende. Ik heb in mijn hele leven nog nooit zon akelige ervaring gehad als met Fit For Free.

Deze mafia bende is ook niet telefonisch bereikbaar en ze lezen ook mijn brieven niet. Correctie, jullie hebben wel een 0900 nummer van 40 cent per minuut waarbij je nooit een medewerker te spreken krijgt.

Volgens de laatste brief die ik heb gekregen kan ik een deurwaarder verwachten als ik niet snel betaal.

Ik heb netjes mijn jaarcontract uitgezeten en heb schriftelijk opgezegd. 12 x 16.95 is van mijn rekening afgeschreven. Ze zijn ook gestopt met maandelijks 16,95 van mijn rekening af te halen. Na een paar maanden zag ik tot mijn verbazing dat steeds iedere maand 2,95 van mijn rekening werd geschreven. Na het doorlezen van de kleine lettertjes was het mij duidelijk dat mijn lidmaatschapskaart tevens een kortingskaart is waarvoor je 2,95 blijft betalen na opzeggen van het lidmaatschap. Omdat ik niet sta te wachten op een kortingskaart heb ik deze vervolgens ingeleverd bij de lokale FFF en heb hier ook een bewijs van. Vervolgens heb ik de automatische afschrijving laten blokkeren bij de bank op 29 september 2012

Nu komen ze op 28 november met een brief waarin staat dat ik een bedrag van 20,95 moet betalen. Waaruit dit bedrag is opgebouwd wordt niet verklaard. Ze zeggen dat ik mijn jaarcontract niet heb uitgezeten. Dat is dus onjuist.
Op 20 november stuur ik een brief waarin ik uitleg dat ik netjes mijn jaarcontract heb uitgezeten. Hier wordt niet op gereageerd.
Op 12 december krijg ik weer een brief waarin staat dat ivm incasso kosten het total openstaande bedrag nu 51.95 is.

Op 14 december stuur ik wederom een brief waarin ik uitleg dat ik netjes mijn jaarcontract heb uitgezeten. Hier wordt weer niet op gereageerd.

Op 28 december krijg ik een brief waarin staat als ik het bedrag niet betaal binnen 5 dagen na dagtekening dat dat een incassobureau wordt ingeschakelt.

Ik heb het bedrag betaald omdat ik niet het risico wil lopen dat ik straks door een deurwaarder in elkaar wordt geslagen.

Ga nooit in zee met Fit For Free!!! Het zijn boeven.

Gesloten