LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
dejo
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door dejo »

hallo,
ik ben op zoek naar mensen die onterecht een aanmaning hebben gehad bij Club Sportive Den Bosch.
Vorig jaar in de zomer hadden ze een actie , een maand sporten voor 30 euro. Je moest wel een contract tekenen en die op tijd opzeggen anders zou hij stilzwijgend verlengd worden. Ik heb dat netjes aan de balie opgezegd, alles geregeld zei die jongen en nu een half jaar later valt er ineens een incassobrief op de mat!
190 euro moet ik betalen, incassoburo gebeld maar hij zei dat ik beter geen contact op kan nemen met Club Sportive!

Mijn schoonzus belde net en zei dat ze ook zo een brief heeft gekregen, zij heeft ook aan die actie meegedaan en zich ook op tijd afgemeld.

Ik zoek nu mensen die ditzelfde hebben, vorig jaar gebruik gemaakt van de zomeractie juli/augustus, all in sporten voor 30 euro, en zich netjes hebben afgemeld maar toch uit het niks een incassobrief krijgen!!!
Laat van je horen, samen staan we sterk!

charlottehutting
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2007 14:56

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door charlottehutting »

Beste jongen uit Den Bosch, Club Sportive in Amsterdam, aan de Haarlemmer Houttuinen is al nét zo bezig. Ik kreeg net een telefoontje van een deurwaardersbureau dat zelfs al dreigde met de rechter als ik niet zou betalen. En dit omdat ik in juli heb getekend voor een proefabonnementje bij Club SPortive en niet eens het andere contract heb ondertekend voor het jaarabonnement. Daar heb ik nog specifiek naar gevraagd. Bovendien heb ik tijdig doorgebeld dat ik geen gebruik wilde maken van het aansluitende jaarabonnenment én mijn afspraak met zo'n personal trainer afgezegd. Lijkt me genoeg. Maar blijkbaar niet. Wat nu?
Ik weet niet eens hoeveel ze denken van me te krijgen want ik ben in de tussentijd verhuisd, dit telefoontje verraste me dus nogal.
Heb jij nog meer reacties gekregen?
Charlotte

dejo
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door dejo »

hallo charlotte, bedankt voor je reactie...ik had de hoop al opgegeven op iemand die zou reageren.
Allebei mijn schoonzussen hebben hetzelfde probleem, ik heb gebeld naar de incasso en die zeiden dat ik over twee weken nog terug kon bellen.
Dat is volgende week woensdag. Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen want jouw verhaal maakt alleen maar nog meer duidelijk dat ze verkeerd bezig zijn.
Vraag rond in je vriendenkring, hang briefjes op bij de Albert Heijn ofzo op zoek naar mensen die dit ook hebben want bij de jurofoon zeiden ze, hoe meer mensen hoe aannemelijker het is voor een rechter dat zij fout zitten.
Ik hoor van je ! Deniz (meisje!)

charlottehutting
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2007 14:56

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door charlottehutting »

Oeps, sorry, dacht idd dat het een jongensnaam was!
Het toeval wil dat ik destijds een intake gesprek had bij een meisje dat ook hetzelfde werk wilde gaan doen als ik doe. ik heb toen haar cv aan mijn baas gegeven. Gisteren mailde ik haar meteen om dit geval voor te leggen en ik kreeg antwoord. Ze schreef dat ze er niet meer werkt maar dat ze zich wel kan herinneren dat dit vaker voorkwam. En dat de manager altijd wel bereid is een schikking te treffen (als je rustig met hem of haar praat...)
In al mijn woede ga ik die manager dus maar eens bellen. Heb jij dat ook al geprobeerd?
groetjes

dejo
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door dejo »

Nee ikheb niet gebeld maar ik ga ook niks schikken want ik heb gedaan wat ik moest doen en ik betaal geen cent. Ja, dat buro heeft mij afgeraden om te bellen of langs te gaan dus ik kijk even aan hoe dat gaat lopen. Anders ga ik niet langs maar stuur ik een brief, aangetekend, naar hun en naar de consumentenbond en kassa en radar etc etc.
Als zij zegt dat dat vaker voorkomt dan sta ik helemaal in mijn recht en moeten zij maar de zaakjes goed regelen.!
Welk incassoburo heeft jou benaderd?
En kijk eens bij kassa.nl op het forum bij fitness want daar staat ook een oproep voor gedupeerden. Daar heb ik veel antwoord op gehad.
Niks schikken, wij hebben het goed gedaan en als we met zijn vieren tegen club sportive gaan weet ik zeker dat het lukt...anders bel even naar de jurofoon, of juridisch loket bij jou in de buurt...
groetjes

Marcel Amsterdam
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:44

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door Marcel Amsterdam »

Ook ik heb dit gezeur met Club Sportive (Diemen). Opeens een brief van een incassobureau, zonder enige rekening of herinnering vooraf. Ik heb wel betaald, maar het incassobureau beloofde de incassokosten terug te betalen (ik heb ze overigens nog niet teruggezien). Club Sportive was sowieso al niet zo brief-stuurderig; ik heb een doorlopend 6-maanden-contract, maar het enige verzoek tot betaling ooit (in 1.5 jaar) was een boze herinnering (ook weer zonder voorafgaande rekening) een jaar geleden, die uiteraard wel gelijk betaald is.

Na mijn betaling van de incasso ben ik 3 zaterdagen voor niets aan de balie geweest om boos op te zeggen, maar dat kon nog niet zolang mijn betaling nog niet verwerkt was. Nu, 5 weken later, blijkt dat mijn contract niet meer bestaat: Club Sportive heeft de incasso-gevallen eruit gegooid. Een uitschrijfbewijs heb ik niet ontvangen, maar die krijg ik nu op verzoek alsnog thuisgestuurd, is beloofd.

Toch raar dat de enige post die aankwam thuis een incasso-brief is.

Echt schandalig dit, als ze gewoon rekeningen hadden gestuurd had ik ze gewoon betaald, volgens de spelregels. En dan was ik nu nog lid geweest. Ga je zo met klanten om?

martenk
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2007 17:02

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door martenk »

Ik heb hetzelfde probleem met Club Sportive Haarlemmer Houttuinen in Amsterdam. Ik heb mijn lidmaatschap rechtmatig opgezegt en nu krijg ik een incassobrief waarin en bedrag van meerdere honderd euros wordt genoemd. Ik heb geen facturen en herinneringen gekregen (en heb ook geen automatische betaalwijze).

Graag hoor ik als er meer mensen zijn met hetzelfde probleem!!
Laatst gewijzigd door martenk op 27 feb 2007 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.

dejo
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door dejo »

Hallo! Jij bent nu de zesde die al iets te klagen heeft over een aanmaning van Club Sportive! Dat is alleen maar goed want bij het juridisch loket heb ik me laten vertellen dat hoe meer mensen hetzelfde probleem hebben, hoe makkelijker we kunnen aantonen dat club sportive een fout maakt. Ik ga ook niet betalen, absoluut niet!
Welk incassoburo heb je?

Ik zou als ik jou was even bellen naar het incassoburo om te zeggen dat je je rechtmatig hebt uitgeschreven, net als wij, en dat je dus niet gaat betalen ,dan gaan zij het weer schriftelijk voorleggen aan club sportive.
Ik ga morgen bellen naar het incassoburo want dat hebben we zo afgesproken toen ik ze twee weken geleden had gebeld.

Er is zelfs een heel apart telefoonummer in werking gesteld alleen maar voor club sportive mensen. Dat nummer staat ook in je brief waarschijnlijk.

Ook kan je even op het forum bij Kassa kijken, daar heb ik ook een oproep geplaatst. Daar heb ik wat reacties op gekregen.

Ik ben niet naar de sporschool zelf gegaan om verhaal te halen omdat ik het zakelijk wil houden!
Ik ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen als ik zeg dat ik al 6 mensen in het land heb gevonden die ongeveer het zelfde probleem hebben.
Ik zal het wel laten weten via hier!!
Groet Deniz

dejo
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door dejo »

Ik zal even mijn hotmail adres doorgeven aan jullie, dan kunnen we alle verhalen bundelen en ik denk dat het ooik makkelijker is om te reageren via een hotmail adres dan via dit forum. DUS:

Heb je ook een onterechte aanmaning gehad van club sportive van een incassoburo?
Mail op [email protected].

dejo
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door dejo »

Nou ik heb gister gebeld naar het incasso buro GGN
maar hij wist me niks nieuws te vertellen, tegen mijn schoonzus hadden ze gezegd dat hij 4 weken moest wachten op antwoord.
Op de site van GGN staat dat je schriftelijk moet melden dat je niet gaat betalen en de reden daarvan. Ik ga dat vandaag doen en ik twijfel of ik dat ook naar club s moet sturen of dat ik het met het buro moet regelen...

Wat hebben jullie allemaal al gedaan? Ik denk dat we contact moeten blijven houden want met zijn zessen krijgen we echt meer voor elkaar dan alleen!!!

Dus mail hierheen of naar mijn hotmail adres [email protected]
Groetjes Deniz

Jeroen2
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2007 10:09

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door Jeroen2 »

Ik heb gisteren de post gehaald op mijn oude adres [woon daar al 6 maanden niet meer] Incasso erbij van GGN. of ik even 670,- euro wil betalen voor een abb. van Club Sportive Den Bosch. Ik heb destijds [jan.2006] gebruik gemaakt van een 99 euro PROEFABBONEMENT, ben 2 x geweest. Ik heb nooit een telefoontje gehad/brief ontvangen dat ik nog lid was en moest doorbetalen. Sterker nog; de dame aan de balie vrieg destijds"wat zou je willen na je proefabb.?" ik heb gezegd [en dat is ook opgeschreven], ik denk dat ik het laagste abb. wil, maar zeker weten doe ik het niet. We hebben daar aan het einde nog wel contact over zei ze. Nooit meer iets van gehoord uiteraard

En nu ineens een incasso [op het verkeerde adres, voor het duurste abb.]. Out of the Blue een incasso sturen, dat kan nooit helemaal rechtsgeldig zijn. Gelukkig heb ik een vriend met een zeer groot incassobureau, dus ik ga hem vandaag vragen wat ik hiermee aanmoet. Betalen doe ik zeker niet, want als dit bedrijf met deze misleiding zijn omzet moet regelen, dan hebben ze aan mij een slechte.

ReinavG
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2007 14:29

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door ReinavG »

Dag allemaal,

Ook ik heb een soortgelijk 'conflict' met Club Sportive (in mijn geval lokatie Waterlooplein) en GGN Swier & Van der Weijden. Ook ik heb nooit post of rekeningen ontvangen van Club Sportive, totdat er ongeveer een maand geleden een brief van het Incasso-bedrijf op mijn mat viel. Ik heb uiteraard direct bezwaar aangetekend, maar een paar dagen geleden heb ook ik een tweede brief ontvangen. IHet bezwaar is afgewezen, ik moet betalen en wel direct! Ik heb inmiddels de locatiemanger een email geschreven en het verhaal uitgelegd en hem verzocht om contact met mij op te nemen, zodat we face-to-face over dit meningsverschil kunnen praten. Ook heb ik al meerder malen gebeld, maar telkens wordt gezegd dat hij niet aanwezig is. (Persoonlijk lijkt het mij aannemelijk dat hij gewoon niet wil praten)
Ik begrijp niet waarom Club Sportive mij (en jullie) nooit eerder zelf facturen heeft gestuurd en dat het eerste contact via een Incasso-bedrijf moet verlopen. Als bewuste partijen eerder met ons contact hadden opgenomen, hadden alle onduidelijkheden (en kosten(!!)) veel eerder opgelost kunnen worden. Ik heb echter NOOIT een rekening of aanmaning ontvangen. Dus; al had ik willen betalen, dan had ik nog niet eens geweten WAT ik had moeten overmaken en naar WELKE rekening (op alle papieren die ik heb ontvangen van Club sportive is dit nergens te vinden.)
Het lijkt mij dus duidelijk, wij worden hier de DUPE van een uiterst gebrekkige administratie van Club Sportive.

Deniz, ik zal je mijn verhaal ook nog in detail sturen.

groetjes reina

Jeroen2
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 mar 2007 10:09

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door Jeroen2 »

@Reina: Het is eigenlijk heel simpel. Club Sportive wil op een zeer onfaire manier winst halen uit mensen die te goeder trouw zijn. Ik praat niet over omzet, maar over pure winst. Alle mensen die in dit forum, of dat van Kassa over deze oneerlijke manier van zaken praten zijn in het afgelopen jaar niet meer bij CS geweest. Dus Club Sportive heeft ook geen kosten moeten maken. Sterker nog, en daar heb je zeker een punt: waar moesten wij dat geld naar overmaken. Ik heb een eigen bedrijf, en krijg van iedere toeleverancier gewoon netjes een factuur. Daar staat tenminste het bedrag op. CS heeft geen van dit allen gedaan. Geen factuur, geen herinnering, geen contact, niks.

Je wordt dus genaaid waar je zelf bijstaat. Wat ik echt wil benadrukken: zegt het vooral voort. Maak op alle mogelijke manieren slechte reclame voor dit onbeschofte bedrijf. Vertel het ook tegen mensen die nu bij CS zitten. Laat ze maar voelen dat dit echt niet aan de haak is, en dat mensen letterlijk worden bedonderd.

BTW: vraag GGN om het contract wat je destijds hebt getekend. Daar zijn ze toe verplicht !

ReinavG
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 mar 2007 14:29

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door ReinavG »

reactie aan Jeroen:

Met die negatieve reclame komt het wel goed. Ik zal me, wat dat betreft, voor de volle 110% inzetten!!

Ik vroeg me nog wel af welke stappen jij nu gaat ondernemen? Ik kan wel boos zeggen dat ik weiger te betalen, maar de dreiging van een deurwaarder hangt wel als een donkere wolk boven mijn hoofd.

Ik begreep uit jouw reactie dat je een vriend hebt bij een ander groot Incasso-bedrijf. Hoe schat hij onze kansen in? En weet hij/jij of Club Sportive niet gewoon verplicht is tot het sturen van facturen? (idd net als in iedere andere bedrijfssector)

Groetjes Reina

Tjeetje een reactie geplaatst om half een s nachts, het begint een beetje een obsessie te worden voor me......

dejo
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door dejo »

Dit kreeg ik vandaag binnen. Ik hoop dat het bij jullie ook zo word opgelost.


Goede middag Deniz,



Er is i.d.d. ten onrechte een fout in ons systeem geslopen. Volgens onze gegevens is jouw abonnementopzegging op 9 augustus 2006 verwerkt en het abonnement verwijdert.

Op een onverklaarbare wijze is er een betalingsvordering aangemaakt waardoor jij bent aangeschreven door GGN. Inmiddels hebben wij GGN ingelicht jouw gegevens uit het bestand te halen en de incasso opdracht in te trekken.

Kun je mij de namen van jouw schoonzusjes mailen, zodat ik het ook voor hen kan uitzoeken?

Via dit mail bericht wil ik je mijn welgemeende excuses aanbieden en benadrukken dat dit voorval op een administratieve fout berust.

Mocht je nog vragen hebben n.a.v. dit bericht, dan verneem ik deze graag van je.

Met sportieve groet,

xxx

Clubmanager


Clubsportive Den Bosch

Victorialaan 3 - 13

5213 JG Den Bosch

tel.:
073 - 64 44 226

fax:
073 - 64 30 311

www.clubsportive.nl

tanguero
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2007 23:42

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door tanguero »

Ik zie dat ik niet de enige ben die geconfronteerd wordt met deze vreemde en m.i. geldkloppers praktijken van club sportive. Tot eind 2005 was ik lid, en ik was tevreden over de sfeer en bejegening. Ik was dan ook verbijsterd toen ik werd geconfronteerd met dit andere gezicht van deze Club die ik tot dusver als vriendelijk had ervaren.
Begin 2006, heb ik mijn abonnement bij Club Sportive Den Bosch opgezegd. Eerst aan de balie, maar daar werd me te verstaan gegeven dat dat niet aan de balie kan en schriftelijk moet. Ik ben er vrij zeker van dat ik die brief op 1 januari 2006 de deur uit heb gedaan. Club Sportive zegt nooit een opzegging te hebben ontvangen. Of dat zo is laat ik in het midden, mijn opzeggingsbrief heb ik, helaas, niet aangetekend verstuurd. Zeker is dat ik Club Sportive niet meer heb bezocht, kunnen ze in hun computer zien.
In februari 2007, ruim een jaar later (!), krijg ik plotseling een aanmaning van CGN, ik dien 520 euro te betalen, zijnde abonnementsgeld 2006. Ik heb dat hele jaar geen enkele factuur, betalingsherinnering of wat dan ook gehad. En, ik ben heel zeker dat ik tijdens de loop van het abonnement in 2005, nooit en te never de afspraak heb gemaakt dat ik per heel jaar zou betalen. Ik weet 100% zeker dat ik de afspraak had voor drie-maandelijkse betaling !
Hoe kan ik dan ineens na een jaar stilte een vordering voor een heel jaar krijgen ?! Ik probeer toch tot overleg met Club Sportive Den Bosch te komen. Op mijn mailtje krijg ik de mededeling dat ik toch gewoon moet betalen. Meerdere pogingen tot telefonisch overleg leiden niet tot contact met de manager.Ik ga daarom langs, met het idee dat persoonlijk overleg misschien tot redelijkheid kan leiden. De manager heeft dan echter geen tijd voor me. Uiteindelijk heb ik die dag telefonisch overleg, de strekking is dat dit beleid van de centrale directie is en dat de vestigingsmanager daar geen invloed op heeft.
Ik bel CGN en zeg dat ik het een waanzinnige gang van zaken vind. Ze zeggen dat ze met Club Sportive zullen overleggen maar dat dat wel enkele weken kan duren. Ik vraag waarom dat zo lang moet duren: dat is nou eenmaal hoe het gaat. Ik hoor het daarna wel. Enkele weken later, 16 maart, ligt er weer een aanmaning van CGN. De directie van Club Sportive gaat niet op mijn argumenten in en vind dat ik moet betalen. En wel binnen vijf dagen !! De aanmaning van 520 euro is nu verhoogt met 80 euro incassokosten. Ik bel CGN hierover, hoe dat kan, we hadden toch de afspraak dat ik enkele weken op hun antwoord moest wachten en nu rekenen ze incasso kosten omdat ik op dat antwoord heb gewacht, conform de afspraak met hen gemaakt !!! Daar hebben ze niets mee te maken vind CGN. Wat is dit voor waanzin !!!
In deze hele zaak gaat Club Sportive en CGN uberhaupt niet in op mijn argumenten en kiest het voor de lompe en onwelwillende benadering van een kwaadwillende verkoper: "oke, we hebben je genaaid, maar het stond in de kleine lettertjes dus we hebben je te pakken"
CLUB SPORTIVE, EEN ONSPORTIVE GELDKLOPPER !!!

Ik sluit me graag aan bij anderen met dit soort ervaringen met dit bedrijf. Ik ga dit zeker niet over mijn kant laten gaan.

tanguero
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2007 23:42

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door tanguero »

Omdat degene die eerder op dit forum zei alle klachten te willen bundelen, Dejo, door Club Sportive tegemoet is gekomen en dus waarschijnlijk niet meer aktief is op dit forum, wil ik jullie vragen om alle klachten, behalve op dit forum, ook naar mij te sturen. Ik bundel alles dan, en dan staat iedereen sterker mocht je naar de kantonrechter moeten stappen.
Dus:

Heb je ook een onterechte aanmaning gehad van club sportive via een incassoburo?
Mail naar [email protected].

dejo
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 feb 2007 18:58

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door dejo »

Hallo,
Dejo, ik dus, ben nog wel actief maar het is idd bij mij wel opgelost. Mijn schoonzussen niet en de rest du sook nog niet.
Ik heb nog steeds contact met Kassa redactie, met de journalist van het Brabants Dagbled. Wellicht is het slim om ook alles naar Gijs te sturen maar als ik kan helpen, mail me dan geef ik wel je mail adres en je tel nr door aan de journalist en aan de redactie van Kassa.

Waarom mijn zaak is opgelost is mij onduidelijk.
Veel succes, en krachten bundelen is het beste.

tanguero
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mar 2007 23:42

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door tanguero »

hallo Dejo. Dank je voor je reactie. Het zou fijn zijn als je mijn mail adres aan de journalist van het Brabants Dagblad en de redactie van kassa wil doorgeven. Ik kom graag in contact met het Brabants Dagblad, als jij al een lijntje hebt lopen met een journalist daar dan kom ik daar graag mee in contact, anders neem ik zelf zowiezo contact op met het Brabants Dagblad om te kijken of ik via een artikel daar meer reacties over dit onderwerp los kan krijgen. Ik zal ook nog aan Kassa een bericht sturen.

PHermans
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mar 2007 11:21

Re: onterechte aanmaning van club sportive den bosch?

Ongelezen bericht door PHermans »

Een uitgebreider beschrijving van mijn geval is niet nodig. Alles verloopt bij mij precies eender. In mijn verhaal zit niets nieuws, alles is al gezegd. Ik ben heel benieuwd naar aantallen mensen waarbij dit zo loopt.
Stel het zijn er 100 (ca. 12 klanten bij de 8 vestigingen die bij de KvK staan ingeschreven). Dan gaat het om een bedrag rond de 30.000 euro. Hooguit, want GGN doet aan iedereen het voorstel om de helft te betalen en dan het dossier te sluiten. Daarvan sturen ze overigens geen bevestiging, ook niet op uitdrukkelijk verzoek.

Ze hebben de volgende vestigingen:
Club Sportive 's-Hertogenbosch B.V.
Victorialaan 3 -13, 5213JG 's-Hertogenbosch
Hoofdvestiging
Club Sportive B.V.
Jan van der Heydenstraat 170 A, 1221EM Hilversum
Hoofdvestiging
Club Sportive Amsterdam
Eerste Weteringdwstr 3 7, 1017TL Amsterdam
Nevenvestiging
Club Sportive Waterlooplein
Valkenburgerstraat 28, 1011LZ Amsterdam Nevenvestiging
Club Sportive Diemen B.V.
Willem de Zwijgerlaan 2, 1111ZS Diemen Hoofdvestiging
Club Sportive Amsterdam3 B.V.
Haarlemmer Houttuinen 37 - 43, 1013GM Amsterdam Hoofdvestiging
Club Sportive Mahler Zuidas B.V
Rechtspersoon
Club Sportive Malhler Zuidas B.V.
Gustav Mahlerlaan 16, 1082LS Amsterdam Hoofdvestiging
(bron: KvK)

Dan is die 30.000 euro een schijntje ten opzichte van de hele kostenstructuur van al die vestigingen met apparatuur . Zoveel ellende voor relatief zo weinig geld. Of gaat het om veel meer mensen?
De risico's van een negatieve publiciteit is te groot. Dus, ik snap hier niets van. Wat is er aan de hand?

Ik lees alleen maar verhalen van goedbedoelende mensen die hun uitschrijvingsbewijs hebben weggegooid (ik ook) of niet duidelijk uitgelegd hebben gekregen dat ze zich schriftelijk hadden moeten uitschrijven en ook niet de kleine lettertjes van de voorwaarden hebben doorgespit. En ook dat is bizar want het hele beeld was in de zomer: ''een maand sporten op proef, geen inschrijfgeld en dan verder bekijken of het iets voor je is". De voorwaarden van uitschrijven zijn NIET mondeling toegelicht. En nu geeft club sportive geeft 'niet thuis'? Geen enkel signaal in de eerdere maanden dat je duidelijk had kunnen maken dat er iets mis is.
Ik zou heel graag het motief weten van zulk handelen.

Voer voor Radar.nl. en ook journaistiek onderzoek door het Brabants Dagblad.
Ik heb geen nieuwe feiten maar ben wel geinteresseerd in de aantallen slachtoffers. De journalistieke zoektocht naar de ware aard achter deze gebeurtenissen? Mijn hypothese: Hoelang nog voor CS failliet is? Ik zou wel eens willen weten hoe ze die apparatuur gefinancierd hebben. Als dat geleased is, kan die leverancier ook naar z'n centen fluiten? En de gebouwen en het personeel?
Stel dat ze failliet gaan, diegene van ons die dan nog niet betaald hebben komen dan goed weg? Of zijn ze al praktisch failliet en proberen ze nog een laatste geldbedrag binnen te hengelen?

Wat me het meest dwarszit is dat er zes maanden lang geen enkel bericht komt, geen personal coach die even belt voor een afspraak, GEEN factuur, geen betalingsherinnering waaruit je zou mogen opmaken dat er iets verkeerd is gegaan. Ik kreeg ook geen bevestiging van opzegging behalve het blaadje dat ik mee kreeg bij de kassa. En dat is na enkele maanden met de rest van de informatiemap bij het oudpapier terecht gekomen.
Laatst gewijzigd door PHermans op 21 mar 2007 10:18, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten