LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zwemles Optisport ongeorganiseerd

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
monique_01

zwemles Optisport ongeorganiseerd

Ongelezen bericht door monique_01 »

inmiddels opgelost en uit de wereld
Laatst gewijzigd door monique_01 op 10 feb 2012 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.

crazyme

Re: zwemles Optisport ongeorganiseerd

Ongelezen bericht door crazyme »

Door een afwijkende motoriek kun je natuurlijk geen vergelijking maken met een doorsnee traject.

En wanneer het niet bevalt, dan mag je toch naar een ander toe voor zwemles ?

monique_01

Ongelezen bericht door monique_01 »

Naar aanleiding van dit bericht heb ik inmiddels een gesprek gehad bij Optisport. Er is hier door de locatiemanager aan mij inzage gegeven in hoe er achter de schermen geregeld wordt hoe kinderen worden ingedeeld, en ik heb uitleg gekregen dat er besprekingen worden gehouden over kinderen die wat moeilijker vorderen. Ook bij mijn zoon was dit gebeurd, stond ook op papier dat hij expres in kleinere groepen was geplaatst. Dit was iets dat ik niet wist. Over de opties die er zijn is mij ook meer verteld, waarbij er meer kon dan de zaken die reeds besproken waren.
Er is nu helderheid en ik zit hier nu met een heel ander gevoel dan toen ik dit neerschreef. Als ik op de hoogte zou zijn geweest hoe er gewerkt en overlegd wordt,en bij wie ik terecht kan naast de zwemleraar die een gesprekje even snel tijdens of na de les moet doen en nu eenmaal de tijd niet heeft om langdurig te kunnen praten, had mijn gevoel van frustratie niet zo hoog opgelopen. Ik heb nu helderheid en duidelijkheid, het was een verhelderend gesprek. Wat mij betreft is het onderwerp gesloten en naar tevredenheid opgelost. Ik laat deze reaktie van mij op dit bericht even staan zodat Optisport het nog kan lezen, en ga dan dit onderwerp cancelen.

pima

Ongelezen bericht door pima »

wordt vervolgd.

Gesloten