LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanvraag tegenmoetkoming ouders

Krijg je studiefinanciering? Of ben je al jouw lening aan het afbetalen? Bespreek hier jouw ervaringen.
limburgblog

Aanvraag tegenmoetkoming ouders

Ongelezen bericht door limburgblog »

Graag wil ik eens mijn verhaal vertellen .

In Juli 2007 hebben mijn vrouw en ik een aanvraag gedaan voor een tegenmoetkoming ouders .
Niet veel later krijg je dan van de IB groep van allerhand formulieren die je dient in te vullen , wat natuurlijk meteen wordt gedaan
Om het verhaal niet al te lang te maken , we ztten nu in Februari 2008 en nog steeds hebben gen cent ontvangen , steeds is het weer wat anders , of de post is zoek of ze komen weer met vragen voor aanvullende informatie , indien je hun telefonisch wilt bereiken ben je een kapitaal kwijt alleen aan de wachttijd en de medewerkers spreken zich steeds weer tegen , de 1 zegt dit en de ander zegt dat , M.a.w het is een zootje op de IB groep en het ergste is dat je ook nog afhankelijk bent van zo een stel sufferds.
Wie heeft er nog meer dergelijke ervaringen ?

tienepien

Re: Aanvraag tegenmoetkoming ouders

Ongelezen bericht door tienepien »

Tsja, IBG is prima hoor, zolang alles goed gaat.
Woon je misschien in de buurt van een servicecentrum van IBG? Je kunt op hun website wel vinden waar deze zitten. Waarschijnlijk is het het handigste om daar langs te gaan.
Je bent er wel even wat tijd mee kwijt, maar je kunt gewoon iemand persoonlijk spreken en die kunnen je duidelijk vertellen wat er aan de hand is en wat je kunt doen om het een en ander te versnellen.

limburgblog

Ongelezen bericht door limburgblog »

Helaas woon ik niet in de buurt , gisteren nog contact gehad en het enigste wat ze vertellen is , we liggen maanden achter , en bedankt.

Frankkk

Ongelezen bericht door Frankkk »

Probeer ook eens je vraag via hun website te stellen. Dan heb je in ieder geval antwoorden op schrift. Heb je al een bevestiging gehad dat je aanvraag ontvangen is? Zo nee, dan lijkt me dat stap 1.

Miss M

Ongelezen bericht door Miss M »

Bij ons zat altijd één morgen in de week iemand van de IBG bij wie je terecht kon voor vragen. Misschien kun je eens bij je gemeente informeren of dat bij jou ook het geval is.

Megan2008

Ongelezen bericht door Megan2008 »

Beste Limburgblog,

Heeft u een verlegging van het peiljaar aangevraagd? Ik vraag dit omdat normaliter geen bewijsstukken [inkomens e.d.] hoeft worden meegestuurd.

Gesloten