LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] buitenlandse studie

Krijg je studiefinanciering? Of ben je al jouw lening aan het afbetalen? Bespreek hier jouw ervaringen.
Queenie18

buitenlandse studie

Ongelezen bericht door Queenie18 »

Hallo,

Komend schooljaar is mijn laatste jaar op de middelbare school. Na volgend jaar ben ik van plan om in Engeland te gaan studeren, voornamelijk omdat ze daar veel betere mogelijkheden hebben in de richting die ik op wil ( klassieke geschiedenis). Ik heb al een paar keer met de universiteit van mijn keuze geschreven en met de aanmelding zit het wel goed. Het enige wat mij nu nog in de weg staat zijn de financiën.

Als ik het goed begrepen heb wordt het collegegeld volledig vergoed maar ik heb ook te maken met verplichte woon - en leefkosten welke nogal aan de hoge kant zijn. Mijn vraag was dan ook; wordt hier ook een deel van vergoed?

Alle informatie is welkom! Ook sites waar ik meer informatie kan krijgen of bijvoorbeeld alternatieven.

NAK

Re: buitenlandse studie

Ongelezen bericht door NAK »

Informeer eens bij het IBG.

Queenie18

Re: buitenlandse studie

Ongelezen bericht door Queenie18 »

Bedankt NAK :)
Ik ben er druk mee bezig maar af en toe zie je door de bomen het bos niet meer :wink:

Gesloten