Nadat ik mijn "schuld" bij de ibg had afbetaald, heb ik gebeld of ik nu echt schuldenvrij was bij hun, na een halve dag van zoeken door een man, werd ik gebeld en bleek dat ik nog een schuld open had staan, hier heb ik nooit wat van geweten, en die man zei ook dat hij echt goed moest zoeken of ik echt schuldenvrij was.
Hoe kan ik erachter komen dat ze me niet voor de zoveelste keer iets laten betalen wat niet van toepassing is?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] En ineens kwam de IBG met nog een schuld
-
Re: En ineens kwam de IBG met nog een schuld
Hoi Snake Lady ik heb hetzelfde probleem en zit er ook al een tijdje achteraan. Maar tot op heden kan ik maar geen specificatie van ze krijgen...
-
Volgens mij heb ik die ook niet eens gehad, terwijl iedereen recht heeft op een specificatie van de schulden, maar ja, dat is ibg, moeilijk doen, raakt altijd alles kwijt, maken eigen regeltjes enz
-
tja inderdaad. de IBG is heel goed in dingen kwijt raken.
Ik kreeg ook een rekening dat ik nog een schuld open had staan!
heel bijzonder want ik heb helemaal geen studiefinanciering ontvangen aangezien ik een bbl opleiding heb gedaan.....
Sterker nog, ik was eerder klaar met mijn opleiding en dus moest ik nog geld ontvangen van de IBGgroep! Dat is mij verteld door de meneer aan de telefoon. Dus ik heb netjes alles opgestuurd en vervolgens hoorde ik niks meer van de IBG(tja moeten nu zelf geld betalen aan een klant haha) Dat speelde allemaal in dec 2007!!!
krijg ik van de week een brief dat ik schuld heb van mijn OV!!!!! die heb ik nooit gehad!!!!ook weer door die bbl-opleiding.....
Hoezo, zooitje ongeregeld!!
Ik kreeg ook een rekening dat ik nog een schuld open had staan!
heel bijzonder want ik heb helemaal geen studiefinanciering ontvangen aangezien ik een bbl opleiding heb gedaan.....
Sterker nog, ik was eerder klaar met mijn opleiding en dus moest ik nog geld ontvangen van de IBGgroep! Dat is mij verteld door de meneer aan de telefoon. Dus ik heb netjes alles opgestuurd en vervolgens hoorde ik niks meer van de IBG(tja moeten nu zelf geld betalen aan een klant haha) Dat speelde allemaal in dec 2007!!!
krijg ik van de week een brief dat ik schuld heb van mijn OV!!!!! die heb ik nooit gehad!!!!ook weer door die bbl-opleiding.....
Hoezo, zooitje ongeregeld!!