LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ov kaart terug betalen !

Krijg je studiefinanciering? Of ben je al jouw lening aan het afbetalen? Bespreek hier jouw ervaringen.
roykl

Ov kaart terug betalen !

Ongelezen bericht door roykl »

Ik heb in het jaar 2006 een bedrag van 1114,- teveel verdient dit komt doordat ik naast school stage liep en daarbij nog (moest) werken (bijbaantje). Nou is het niet erg dat ik het bedrag wat ik teveel verdient hebt terug moet betalen maar nou moet ik mijn ov kaart ook terug betalen en maarliefst van het hele jaar !!! dit komt neer op een bedrag van €970 !! dus omdat ik 1114 teveel verdient hebt moet ik nog eens daarboven op €970 extra terug betalen waarbij ik dan op een totaal bedrag kom van rond de 2000,- wat ik terug moet betalen !! Dit kan een normaal werkend mens met een gemiddeld salaris nooit betalen! En het is erg overdreven vind ik dat ze zomaar me ov kaart terug laten betalen van heel het jaar 2006 terwijl ik in dat jaar gewoon op school zat ! Mogen ze dit zomaar doen ? heeft er iemand ook ervaring mee ?

Alvast bedankt!

rvkeuken

Re: Ov kaart terug betalen !

Ongelezen bericht door rvkeuken »

ja, dit staat gewoon op de site van de ib-groep. Als jemeer dan 10000 euro oid verdient dan moet je je beurs stoppen, of anders met terugwerkende kracht terugbetalen.

Het is dus zaak om je eigen administratie op orde te houden en de beurs eventueel stop te zetten als je over de grens heen dreigt te gaan. Dit kan tot en met 1 april van het daaropvolgende jaar met terugwerkende kracht.

Gesloten