Liefs,
Van mij
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Toch wat vraagjes en gedachten aan jou, van mij. Of aan 'van mij', van mij. Geen idee eigenlijk.ProudMommy schreef:ik zou jullie even gerust stellen over het probleem van jullie. Ik ben begonnen met Mn rijbewijs omdat dat kon met mijn studiefinanciering. Ook ben ik net 2 maanden geleden moeder geworden van een klein wondertjeDaar ben ik super blij mee. Nu even over mijn probleem. Ik ben 20 jaar. Ik kreeg €419,98 studiefinanciering. Door een fout van de bewindvoerder van mijn moeder, bij mijn moeders loon enzo is mijn studiefinanciering gezakt naar €82,56. Hiervan moet ik voor mijn zoontje zorgen, verzekeringen betalen en proberen om mijn rijbewijs af te betalen. Gelukkig kon ik bij mijn moeder even intrekken tijdelijk, wel op zolder met een kleine en Mn vriend. Volgens mij is jullie probleem dan nog niet zo erg ? Mijn moeder leeft voor €60 in de week dus die kan ook niet financieel bijspringen.
Liefs,
Van mij
Wie moet je geruststellen en over welk probleem?ProudMommy schreef: ik zou jullie even gerust stellen over het probleem van jullie Ik ben begonnen met Mn rijbewijs omdat dat kon met mijn studiefinanciering. Ook ben ik net 2 maanden geleden moeder geworden van een klein wondertjeDaar ben ik super blij mee. Nu even over mijn probleem. Ik ben 20 jaar. Ik kreeg €419,98 studiefinanciering. Door een fout van de bewindvoerder van mijn moeder, bij mijn moeders loon enzo is mijn studiefinanciering gezakt naar €82,56. Hiervan moet ik voor mijn zoontje zorgen, verzekeringen betalen en proberen om mijn rijbewijs af te betalen. Gelukkig kon ik bij mijn moeder even intrekken tijdelijk, wel op zolder met een kleine en Mn vriend. Volgens mij is jullie probleem dan nog niet zo erg ? Mijn moeder leeft voor €60 in de week dus die kan ook niet financieel bijspringen.
Liefs,
Van mij
TS komt niet in aanmerking voor volledige bijstand. Het is al met al een heel erg onhandige situatie.stofzuigertje schreef:Zonder geld en rijervaring is de WA verzekering voor een auto erg duur, dus dat word af en toe huren.....
En de studie zal wel stoppen met kind dus geen inkomsten... of laat je oma oppassen?
Een zolder is geen woonruimte dus kijk even of er wel woningen leverbaar zijn en zelfstandig wonende kun je wel eens bijstand krijgen, maar of dit voor het kind goed is.... en niet afgemaakte studie en geld uitgeven en denken dat het kan.... dan loop je vast in deze problemen tijdens deze Natuurkunde studie met als resultaat een baby!