| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 3x verkeerde code
-
Gast
3x verkeerde code
Beste luitjes,
Ik heb per ongeluk 3x een verkeerde code ingetikt en de 'speciale' code wat blijkbaar ooit erbij is geleverd heb ik niet meer.
Wat kan ik nu het beste doen ?
Alvast bedankt,
P.J
Ik heb per ongeluk 3x een verkeerde code ingetikt en de 'speciale' code wat blijkbaar ooit erbij is geleverd heb ik niet meer.
Alvast bedankt,
P.J
-
Gast
Re: 3x verkeerde code
kontakt opnemen met de fabrikant waarvan het toestel is.Beste luitjes,
-
Gast
Als het T-mobile is, kun je beter direct het kontrakt afkopen, want je belt namelijk nooit weer.

-
Gast
pukcode als je geluk hebt krijg je die,of ze kunnen hem vrijgeven(resette).
Als je pech heb zoals mijn zoon,gooi maar weg kunnen we niets meer mee.zeiden ze.
Dus nummer weg,20 euro bel tegoed.
En een toestel wat nu geunlockt moet worden
Dirk
Als je pech heb zoals mijn zoon,gooi maar weg kunnen we niets meer mee.zeiden ze.
Dus nummer weg,20 euro bel tegoed.
En een toestel wat nu geunlockt moet worden
Dirk
-
Gast
Onzin. Ff de klantenservice bellen, en ze sturen een nieuwe pin/puk op. Kost 15,- euro, maar dan had je er maar zuinig op moeten zijn toen je hem kreeg. Dat staat er zelfs bij. Zefls pre-paid kan pin/puk aanvragen.Als het T-mobile is, kun je beter direct het kontrakt afkopen, want je belt namelijk nooit weer.
Dus als je al wat neerzet, zorg dan dat het KLOPT!!!!!!!!!!!!
-
Gast
Maar wat gebeurd er als iemand ook de puk code verkeerd intikt en er staat 'geblokkeerd' ? kan ie dan nog geunlocked worden (de simkaart)?
-
Gast
Geplaatst op 04 Jul 2004 19:17 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Na 10 mislukte PUK codes is de kaart voorgoed onbruikbaar.
Dan luid het gezegde: Eigen schuld dikke bult.