LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement verlengen Vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Stevie07

Abonnement verlengen Vodafone

Ongelezen bericht door Stevie07 »

Al vanaf 29 maart tracht ik mijn Red abonnement te verlengen bij Vodafone, al vrij snel kreeg ik mijn nieuwe toestel thuisgestuurd. Helaas was dit toestel niet in orde (hier kan Vodafone niets aan doen), toestel teruggestuurd op aanraden klantenservice en hier al vrij snel bevestiging van gekregen via mail. Toen begon de ellende pas, ongevraagd werd mijn bestelling geannuleerd. Nieuwe bestelling gedaan op 16 april en wekelijks gebeld met de vraag hoe het met de bestelling stond. Telkens weer andere smoes zoals backoffice is er mee bezig, toestel is niet op voorraad, nieuwe systeem van Vodafone werkt niet goed etc etc. Uiteindelijk op 5 juni werd weer ongevraagd mijn bestelling geannuleerd.
Vandaag maar weer eens de verkoop en klantenservice gebeld om te kijken of ik nog kan verlengen, helaas is de ongevraagde annulering nog niet in alle systemen verwerkt en lijkt het erop dat als dat gedaan is ik opnieuw kan verlengen maar wel tegen de huidige tarieven. Aangezien ik verleng met Friends and Family code wil ik dit uiteraard weer tegen het zelfde tarief als eind maart, helaas zijn de tarieven na die tijd weer iets omhoog gegaan.
Zijn er meerdere mensen met dit soort problemen en heeft iemand tips om door de starre Vodafone organisatie heen te breken?

Stevie07

Re: Abonnement verlengen Vodafone

Gisteren belde een vodafone medewerker mij met oa de vraag waarom ik geannuleerd had. Na uitleg dat zij dat toch echt zelf gedaan hadden volgde de vraag of ik wel nog wilde verlengen. Geantwoord dat ik dat alleen wil onder zelfde voorwaarden als mijn aanvraag op 16 april. Dit zou geen probleem zijn en geregeld worden.
Ik wacht ietwat argwanend af, zou 3 x dan toch scheepsrecht zijn?

Stevie07

Re: Abonnement verlengen Vodafone

Week later.....weer niets gehoord, dus gisteren maar weer eens gebeld. Medewerker klantenservice vond het ongelofelijk dat het steeds fout bleef gaan, hij zou er voor zorgen dat ik snel teruggebeld zou worden.
Ik wacht dus nog steeds op dat telefoontje :cry:

Gesloten