4 mei 2004 kocht mijn partner een Siemens A55 gsm met een prepaid simkaart. Na een jaar kun je de gsm unlocken door bij AH (albert heijn) de unlockcode aan te vragen. Dit gedaan in september 2005. Er was een geel boekje van AH bijgeleverd met de voorwaarden en achterin de coupon voor de unlockcode aan te vragen. Dus coupon ingevuld en opgestuurd. Een geel booekje betekent volgens AH een prepaid simkaart van Telfort. Maar we kregen van KPN bericht. Ze kenden de telefoon niet en we moesten het imei-nummer en het gsm-telefoonnummer aan hun opsturen, terwijl beide nummers op hun brief vermeld stond!!!???????? Dit hebben we nog twee keer gedaan met hetzelfde resultaat. Daarna Naar AH gebeld in November 2005. Ze zouden de unlockcode binnen twee weken hebben, of ik dan terug wilde bellen. Na drie weken gebeld. Ze wisten de code nog steeds niet. Maar ze zouden hem aan ons doormailen. U begrijpt het al dus weer niks meer van gehoord. In de eerste week van januari 2006 (vorige week) heb ik nog maar eens een mailtje gestuurd en gevraagd of ik eerst aangifte van oplichting moest gaan doen, want ze komen hun verkoopcontract gewoon niet na. Nou nog steeds geen bericht. Ik kan beter geen gsm meer kopen bij deze oliebollenbakker. De oliebollen waren overigens niet slecht.
Groeten Boi-ke.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AH-mobiel nooit meer
Re: AH-mobiel nooit meer
termen als oplichting zou ik niet gelijk gaan gebruiken.
Als ik jou was zou ik gewoon naar een lokale "unlockboer" gaan. In iedere stad zitten wel winkeltjes waar ze dit kunnen. Kost je 5 of 10 euro maar ben je wel van dat gezeik meer met AH.
Volgende keer een echte provider.
Als ik jou was zou ik gewoon naar een lokale "unlockboer" gaan. In iedere stad zitten wel winkeltjes waar ze dit kunnen. Kost je 5 of 10 euro maar ben je wel van dat gezeik meer met AH.
Volgende keer een echte provider.
Re: AH-mobiel nooit meer
Vandaag 16 januari 2006 heb ik bericht gekregen van AH. Wat blijkt "na navraag" zoals AH mij meldt, er zit GEEN simlock op de gsm. En of ik dit wilde controleren door een simkaart van een andere provider in de gsm te plaatsen. Wat scherts mijn verbazing: HET WERKT. Nou ik heb het aan AH doorgegeven met de mededeling dat ik het knap vond dat ze daar na vijf maanden achter zijn gekomen en mij dit, na dat ik twee dagen geleden (14 januari 2006) mijn verhaal op het forum van Radar heb gezet, dit mededelen.
MAAR IK HOEF GEEN GSM MEER VAN ALBERT HEIJN.
HEHEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grt.
Boi-ke
MAAR IK HOEF GEEN GSM MEER VAN ALBERT HEIJN.
HEHEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grt.
Boi-ke